Beantwoord

HP printer in combinatie met MAC

  • 8 January 2020
  • 6 reacties
  • 639 keer bekeken

Kan mijn HP printer niet verbinden met de draadloze router. Het filteren van MAC-adressen is mogelijk ingeschakeld op de draadloze router waardoor de HP printer geen verbinding kan maken met mijn draadloze netwerk

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Hsd 10 January 2020, 13:01

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Ik gebruik ook een Mac in combinatie met een HP-printer. 
 

Maar het mailadres van de printer eindigt bij mij op hpeprint.com

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Nico47 Dat is een vervelend probleem. Kun je iets met de suggestie die Noordzee doet? 

Reputatie 7
Badge +24

Kan mijn HP printer niet verbinden met de draadloze router. Het filteren van MAC-adressen is mogelijk ingeschakeld op de draadloze router waardoor de HP printer geen verbinding kan maken met mijn draadloze netwerk

Wat voor router heeft u?

Reputatie 6
Badge +8

Volgens mij heeft @Noordzee het niet helemaal goed gelezen. Het gaat over MAC-adressen, niet over Apple Macs.

 

@Nico47 Als jouw router gebruik maakt van MAC filtering gebruik maakt dan moet je het MAC adres van je printer toevoegen in de router.

@Nico47   heb je via de site van HP  al de hp print and scan doctor  geistalleerd op je pc?

die loopt in stappen door de wiffi verbinding met je printer en haald autom. t wachtwoord op en sluit je printer er op aan.

ik had t zelfde bij het steeds opnieuw recetten van de experiabox en of recet wachtwoord. (nb ik draai met 3 printers via wifi) 

suc6

Heb inmiddels de HP ENVY Photo 6230 aangeschaft en via de site van HP deze printer moeiteloos kunnen installeren. Ga er dan ook vanuit dat mijn voormalige printer de HP ENVY 5640 niet goed meer functioneert

Reageer