Beantwoord

Ik gebruik IPTV maar het werkt niet prima bij me?

• 23 juni 2018
  • 2 reacties
  • 138 keer bekeken

ik denk dat ik een techniek propleem heb. Het IPTV prograam werkt niet goed . die vraag rendering elke 3 minuten en soms stopt helemaal. ik heb snel internet pakket en ik weet als de propleem is met KPN of met de iptv leverincair.
zijn er gate of socket of iets met frequentie die kpn kunnen doen?
icon

Beste antwoord door Erik_ 26 juni 2018, 14:32

Welkom op het forum, Ehklas! Wat ik opmaak uit je bericht is dat je bij het tv kijken last hebt van buffering. Dat hij stopt met afspelen en eerst weer opnieuw wat moet inladen. Klopt dat?

Je geeft aan dat je een snel internetpakket hebt, en dat het daar niet aan zou kunnen liggen. Dat is zeker mogelijk, maar ik wil toch graag nog wat meer weten. Ik zie hier namelijk dat je een glasvezelverbinding hebt met een 100/100 Mbit pakket. Maar je neemt geen interactieve tv van ons af. Ik ben dan ook benieuwd hoe je tv kijkt. Gaat het om Netflix, of gebruik je een andere vorm van tv over het internet?

Gebruik je dit op een bekabeld aangesloten apparaat, of kijk je via wifi?

Mocht het makkelijker voor je zijn om in het Engels te typen, dan kan dat ook.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Kan je eens beschrijven wat e nu eigenlijk gebeurt, want dat kan ik niet uit jouw eerste bericht opmaken.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum, Ehklas! Wat ik opmaak uit je bericht is dat je bij het tv kijken last hebt van buffering. Dat hij stopt met afspelen en eerst weer opnieuw wat moet inladen. Klopt dat?

Je geeft aan dat je een snel internetpakket hebt, en dat het daar niet aan zou kunnen liggen. Dat is zeker mogelijk, maar ik wil toch graag nog wat meer weten. Ik zie hier namelijk dat je een glasvezelverbinding hebt met een 100/100 Mbit pakket. Maar je neemt geen interactieve tv van ons af. Ik ben dan ook benieuwd hoe je tv kijkt. Gaat het om Netflix, of gebruik je een andere vorm van tv over het internet?

Gebruik je dit op een bekabeld aangesloten apparaat, of kijk je via wifi?

Mocht het makkelijker voor je zijn om in het Engels te typen, dan kan dat ook.

Reageer