Vraag

Ik heb een dymo labelwirter op wifi maakt geen contact meer

  • 8 June 2020
  • 2 reacties
  • 126 keer bekeken

Hoe krijg ik mijn modem zo dat deze compatibel is met alle apparaten en dat deze weer gewoon werkt? De label printer heeft het in het begin gedaan en nu niet meer. Aanschaf wifi versterk punten, aanschaf dit en dat en nog doet hij het niet. Maar wel geld vangen. Graag hulp.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @LindaMuusers, welkom! Ik kende dit helemaal niet, wat handig! Als het werkt dan.. Werken jouw andere apparaten wel gewoon via de wifi? Krijg je ook een bepaalde foutmelding? Heb je al eens contact opgenomen met Dymo zelf? Wellicht hebben zij nog tips!

I faced the similar issue with my Wireless Printer of Munbyn brand and then the following guide helped me to get rid of that. 

Make sure the printer is turned on. Make sure your router is turned on and the wireless network is operational. Make sure the printer is connected to the same wireless network as your computer or mobile device. Restart your mobile device.

 

Admin: linkje verwijderd i.v.m. huisregels