Beantwoord

Ik heb sinds 1 week de experiabox V10a

• 19 december 2018
  • 3 reacties
  • 124 keer bekeken

Het blijft traag maar de extra wifi zenders houden het wachtwoord van de oude box 9 vast.
Geeft veel problemen.
Heb ook maar een nieuwe printer gekocht was niet meer het net op te krijgen.
Schijnt volgen de klantenservice bekend te zijn maar weten ook niet wat te doen
icon

Beste antwoord door SjorsK 22 december 2018, 16:40

Ik ga er van uit dat je de Experia WiFi hebt. Ik vroeg mij af of je hierop al de reset knop hebt ingedrukt. Dit kan namelijk het probleem met de Experia WiFi verhelpen :)

Over de printer kan ik niet oordelen gezien ik niet weet welk type printer het is en hoe deze is aangesloten. Ik adviseer altijd om dit soort apparatuur bedraad aan te sluiten 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
We hebben geen bericht meer van je gehad roparunner. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!
Reputatie 7
Badge +15
Ik ga er van uit dat je de Experia WiFi hebt. Ik vroeg mij af of je hierop al de reset knop hebt ingedrukt. Dit kan namelijk het probleem met de Experia WiFi verhelpen :)

Over de printer kan ik niet oordelen gezien ik niet weet welk type printer het is en hoe deze is aangesloten. Ik adviseer altijd om dit soort apparatuur bedraad aan te sluiten 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen roparunner, Welkom op het forum. Je bericht is mij niet helemaal duidelijk. Je geeft aan ''Het blijft traag'', ik neem aan je WiFi verbinding, maar wat bedoel je met ''de extra WiFi zenders''? Ook is het mij niet helemaal duidelijk waarom je een nieuwe printer hebt gekocht en of deze nu wel werkt. Zou je jouw vraag nog willen toelichten?

Reageer