Vraag

Ik krijg het blauwe lampje op mijn experiabox niet uit en mijn wifi extender niet aangesloten

  • 27 July 2020
  • 4 reacties
  • 41 keer bekeken

Ik kan het blauwe lampje niet uit krijgen - alles geprobeerd! Nu probeer ik mijn wifi extender aan te sluiten en het kan niet gevonden worden. Wifi werkt verder binnenshuis ok

 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Mike NL, welkom! Een blauw lampje is niet meteen iets slechts hoor! Is het inmiddels gelukt? Welke Experia Box heb je? En welke wifi versterker wil je installeren? Hoe probeer je die aan te sluiten?

Beste Marcia, bedankt voor jouw reactie. Mijn blauwe lampje is nu uit, maar ik kan nog steeds mijn wifi versterker niet installeren.

Ik heb de experia box 70 van KPN in gebruik. De versterker die ik probeer aan te sluiten is een Chinese Wireless N repeater. Ik heb alles behalve een kabel geprobeerd, ie WPS en via de IP adres 192.168.10.1. Ik gebruik hiervoor een Apple Ipad  (2 verschillende gebruikt) en iPhone. Allebei kunnen de repeater niet vinden. Ik heb het wel aangesloten gehad vorig jaar. Doe ik iets verkeerds? Mvg MikeNL

Reputatie 7
Badge +30

Heel raar! Bedoel je de Experia Box V7? Of wellicht toch een andere? Dit staat op de Experia Box. 

 

Kan je eens proberen om de Wifi Manager te doorlopen? Wellicht krijg je dan Experia Wifi's aangeboden, afhankelijk van hoe slecht de wifi is. Heb je een linkje naar een website waar die repeater op staat? Kan die misschien defect zijn? Heb je de mogelijkheid om die eens bij iemand anders te installeren?

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, kan ik nog iets voor je betekenen?