Vraag

Inconsistente Port Forwarding Experia Box V10; DMZ stuurt verkeer niet door

  • 14 October 2021
  • 2 reacties
  • 130 keer bekeken

Ik heb sinds een aantal maanden een probleem met mijn Experia Box v10. Als ik nieuwe ports wil forwarden op mijn router voor zowel IPv6 als IPv4 worden deze niet geopend op mijn router. Ook als ik een IP in de DMZ zet wordt het verkeerd niet doorgestuurd naar dit apparaat.
Verder kwam ik er vandaag ook achter dat port 22 was geopend zonder dat deze was geopend op de webpagina van mijn router. 
Ik heb geen specifieke vraag, maar ben vooral benieuwd of er ook anderen zijn die ditzelfde probleem (hebben) ervaren en mogelijk een oplossing hiervoor hebben.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Ik heb hier nog niet eerder van gehoord.

Ik ben wel benieuwd naar wat je bedoelt met "verkeerd doorsturen naar de DMZ"?

Dat TCP poort 22 open zou staan zonder port-forwarding mag natuurlijk niet gebeuren tenzij je UPnP IGD op de V10 aan hebt staan en er een apparaat o.b.v. UPnP deze poort laat doorzetten.

Kan je eens screenshots plaatsen van de port-forwardings, DMZ instelling en UPnP IGD?

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Gert uit Nuenen, welkom! Leuk dat je je vraag op het forum stelt. Heb je de reactie van wjb gezien? Wil je daarop reageren? De community helpt je graag verder!