Beantwoord

Ineens hogere abonnementskosten (thuis)

• 17 juli 2018
  • 3 reacties
  • 130 keer bekeken

Goedemiddag KPN,
Zojuist ontving ik mijn juli factuur voor tv-internet-vaste telefoon. Normaliter zijn mijn abonnementskosten €59,50 per maand, maar nu ineens €61,50 per maand? Wij hebben hier geen enkel bericht over ontvangen, en wij hebben niet getekend voor dit abonnements bedrag. Ons abonnement loopt nog tot en met januari.
Graag verneem ik waar deze hogere abonnementskosten vandaan komen.
Mvg
S Snoeren
icon

Beste antwoord door Susan_ 18 juli 2018, 09:13

Goedemorgen Stephanie, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht.
Per 1 juli is er een prijswijziging doorgevoerd, alle veranderingen op een rijtje kan je op onze website vinden. Er is ook een topic aangemaakt op ons Forum, om je nog te voorzien van meer informatie en waar je vragen kan stellen hierover. Vanaf 30 april zijn we dit al aan het communiceren, als het goed is heeft elke klant hier een mail over gehad! Het kan natuurlijk zijn dat je deze gemist hebt, of dat hij in de spam terecht gekomen is.

Ik snap dat je even verward bent met de hogere kosten. Mocht je hier nog vragen over hebben, die niet op de website staan of al in het topic gesteld zijn, dan hoor ik het graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Stephanie, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht.
Per 1 juli is er een prijswijziging doorgevoerd, alle veranderingen op een rijtje kan je op onze website vinden. Er is ook een topic aangemaakt op ons Forum, om je nog te voorzien van meer informatie en waar je vragen kan stellen hierover. Vanaf 30 april zijn we dit al aan het communiceren, als het goed is heeft elke klant hier een mail over gehad! Het kan natuurlijk zijn dat je deze gemist hebt, of dat hij in de spam terecht gekomen is.

Ik snap dat je even verward bent met de hogere kosten. Mocht je hier nog vragen over hebben, die niet op de website staan of al in het topic gesteld zijn, dan hoor ik het graag!
Goedemorgen,
Hartelijk dank voor de reactie. Helaas hebben wij hier nooit informatie over ontvangen. Wij zijn al jaren vaste klant van KPN (mobiel zelfs al meer dan 15 jaar), maar als ons abonnement in januari 2019 afloopt zijn we helaas genoodzaakt over te stappen. Jullie zijn al enorm duur vergeleken met andere aanbieders, en snoepen daar stiekem telkens weer wat euro’s bij. Het wordt ons nu echt te gortig.
Reputatie 7
Badge +21
Dat is inderdaad jammer, we proberen echt iedereen te bereiken en ook op de KPN websites (en andere websites) staat het enige tijd aangekondigd. Door de prijswijziging is het wel mogelijk om direct over te stappen, indien gewenst. Hoe je dit kan regelen kan je op deze website lezen (onder het kopje 'Waar kan ik terecht om mijn contract kosteloos te beëindigen?').

Reageer