Beantwoord

Inloggen experiabox 10A

  • 9 November 2019
  • 2 reacties
  • 117 keer bekeken

Ik wil inloggen op de experiabox 10A. Ik gebruik daarvoor het wachtwoord wat achter op het modem staat. Als ik de gegevens heb opgevoerd komt er geen enkele reactie (zie printscreen). Wat doe ik fout.

 

icon

Beste antwoord door Jiske_ 12 November 2019, 13:04

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hi@jvduinen welkom op ons KPN forum! Wat vervelend dat je niet in het modem kan inloggen! Was er al een keer eerder ingelogd misschien door een monteur? Op de achterzijde van de v10a zit een kaartje, dat je eruit kan schuiven. Hierachter staat het standaard wachtwoord verborgen, waarmee je kan inloggen.

 

Als je daar niet mee kan inloggen helpt alleen nog een fabrieksreset van het modem, waardoor alle standaard instellingen weer gelden. Alle eventuele aangebrachte wijzigingen gaan dan verloren en het wachtwoord wordt standaard

  • Steek een puntig voorwerp in het gaatje ‘Reset’ aan de achterzijde van het modem.
  • Houd deze een aantal seconden ingedrukt tot het lampje op je modem rood gaat branden. 
  • Laat de pen of ander puntig voorwerp direct los als het Power lampje rood gaat branden.

Hierna start je modem opnieuw op in de fabrieksinstellingen en kan je inloggen met het wachtwoord wat achterop je modem staat.

Ik ben er nog niet aan toe gekomen om het te doen. Mocht het geen resultaat opleveren dan neem ik wel weer contact op.

Reageer