Beantwoord

Inloggen op de Thuis app blijft in loop

  • 18 September 2020
  • 19 reacties
  • 133 keer bekeken

Reputatie 4
Badge

Beste KPN,

 

Inmiddels ben ik na een aantal weken proberen radeloos om de KPN Thuis app weer werkend te krijgen op mijn telefoon.

Op alle andere devices werkt het maar op mijn telefoon niet meer.

De app blijft maar in de loop om in te loggen en dan steeds te vragen om het ww.

 

Hoe kan ik dit oplossen?

icon

Beste antwoord door Slontje 21 October 2020, 10:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Slontje, dat is wel bijzonder. Overal werkt deze dus behalve op jouw telefoon. Heb je de app ook al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Helpt dat? 

Zo niet, welk type telefoon heb je? Met welke versie besturingssysteem? En kun je een app versie achterhalen?

 

 

Reputatie 4
Badge

Klopt al meerdere keren gedaan..

iPhone XS met IOS 14

Reputatie 7
Badge +20

Om welke inlog vraagt die? De beheerders inlog? Die kun je van een ander apparaat halen. Lukt het dan?

Reputatie 4
Badge

vraagt om het beheerders ww en die voer ik gewoon en dan gaat hij laden en vraagt hij er weer om

 

Reputatie 7
Badge +20

Kun je daar ook nog eens een screenshot van sturen? Dan heb ik volgens mij alles om verder mee op onderzoek te gaan. 

Reputatie 4
Badge

 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt. Ik heb even navraag gedaan voor je. Zodra ik reactie heb, laat ik dat aan je weten.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb nog geen reactie ontvangen helaas, maar ik ben je nog niet vergeten hoor. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb inmiddels een terugkoppeling. Er wordt gevraagd om op een ander apparaat waarop de app wel werkt om het wachtwoord te wijzigen. Dan app verwijderen en opnieuw installeren. Kun je dan met het nieuwe wachtwoord inloggen. 

Reputatie 4
Badge

helaas, duurde wel langer met laden. maar kom weer in dezelfde loop terecht.

Reputatie 7
Badge +20

Dat is wel erg balen. En de andere apparaten waar het wel op werkt, op welke besturingssystemen werken die? Dan kan ik die meteen meenemen als ik doorgeef dat het niet werkt. 

Reputatie 4
Badge

Allemaal op hetzelfde besturingssysteem. 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt. Heel bijzonder dat het op de een wel werkt en op de andere niet. Ik heb het doorgegeven. Dus hopelijk snel een oplossing. 

Reputatie 4
Badge

Zojuist ineens toegang tot de app. Kan alleen niet meer inloggen op mijn super WiFi punten. Staan ook niet in de lijst terwijl ze gewoon lijken te werken.

 

zucht.

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Dus ook op de iphone kun je eindelijk inloggen. Alleen de SuperWiFi punten zie je niet. Wel nog op de andere apparaten?

Reputatie 4
Badge

Klopt alleen zie ik dus geen super wifi of experia wifi. wat me net opviel is dat ik ook niet meer kon inloggen via http://192.168.2.151/ inmiddels alles weer eens losgekoppeld en opnieuw aan het installeren….. zucht.

lijkt nu allemaal weer te gaan werken en de superhifi punten worden ook ge-update. vreemd dat dat niet automatisch is gegaan….

Reputatie 7
Badge +20

Dus na het opnieuw aansluiten werkt alles weer zoals daarvoor. Dat is fijn. Mocht er weer iets zijn, horen wij dat graag.

Reputatie 4
Badge

Alles loskoppelen en enkel WiFi via experiabox. Toen kwam ik er via de app weer in. Daarna alles moeten resetten en opnieuw moeten aansluiten… gelukkig werkt het nu weer.

Reputatie 7
Badge +20

Fijn om te lezen dat het nu weer werkt. Mocht er weer iets zijn, laat het dan vooral weten.