Beantwoord

Inloggen op werkplek

  • 2 May 2019
  • 9 reacties
  • 1881 keer bekeken

Ik zou het zeer op,prijs stellen dat ik weer vanuit huis kan inloggen op de server van mijn werk.
ik kan geen VPN opbouwen.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 3 May 2019, 14:04

Bekijk origineel

9 reacties

Hallo @Auma ,
ik begrijp hieruit dat het eerst wel kon.
Is er bij jouw thuis of op het werk hardwarematig of softwarematig iets gewijzigd waardoor het niet meer lukt en wat voor (fout)meldingen krijg je?
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Auma
Heb je toevallig -sinds kort- een Experia Box v10A (let op de A) ?
Deze Experia Box heeft een probleem met VPN verbindingen.

Meld je dan in onderstaand topic voor een firmware update, die ook voor jou het probleem oplost:
https://forum.kpn.com/thuisnetwerk-72/vpn-werkt-niet-meer-op-experiabox-v10a-468863
Modem: Experia Box v10A.
werkt sinds januari niet meer. Uit telefoniach contact met KPN bleek dat men update gedaan had waardoor dit probleem is ontstaan: VPN verbinding werkt niet
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Auma Inmiddels is er een nieuwe firmware update voor het modem, die het probleem oplost.

Ga naar het eerder door mij genoemde topic en plaats daar een reactie.

Vul ook je Forum profiel aan met je gegevens (Naam, postcode, huisnummer, klantnr.).
Deze gegevens zijn daar alleen in te zien door de moderators en jezelf.
Heb gegevens in forum ingevuld

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Auma. Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het zojuist intern doorgezet. De firmware update zal z.s.m. gepusht worden op de ExperiaBox.
Dat zou super zijn.
Reputatie 7
Badge +21
De firmware update is gestart. @Auma 🙂
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer