Beantwoord

Inloggen psn met ps3 gaat niet met de v9

• 22 november 2018
  • 5 reacties
  • 83 keer bekeken

Hoi .
Sinds kort kan onze zoon ineens niet meer op bet psn netwerk met zijn ps3 (voorgeen
wel).
We hebben de experia box v9 .
Weet iemand de juiste instellingen ?
Alvast bedankt
ps . Internet browser werkt wel gewoon op de ps3
icon

Beste antwoord door Vikash 22 november 2018, 16:04

Goedemiddag @Marco van T. Welkom op het forum van KPN! Wat vreemd dat jullie zoon ineens niet meer op het PSN netwerk kan. Op deze pagina lees je hoe je de ExperiaBox op de juiste manier kan instellen. Ik hoop dat dit je verder helpt, als er verder nog vragen zijn hoor ik het graag.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Goedemiddag @Marco van T. Welkom op het forum van KPN! Wat vreemd dat jullie zoon ineens niet meer op het PSN netwerk kan. Op deze pagina lees je hoe je de ExperiaBox op de juiste manier kan instellen. Ik hoop dat dit je verder helpt, als er verder nog vragen zijn hoor ik het graag.
Reputatie 7
Badge +30
Kan je op een PC of Laptop nog wel inloggen op PSN? E.g. hier op aanmelden drukken? https://www.playstation.com/nl-nl/

Wat is de foutmelding?
Reputatie 7
Badge +16
@Marco van T We hebben een tijdje geen bericht van je ontvangen. Ik ga er vanuit dat jouw zoon weer online kan gamen. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

na de experia box een half uurtje van stoom te hebben afgehaald ,,,,, werkt alles weer
Reputatie 7
Badge +16
Wat goed om te lezen dat het probleem inmiddels is verholpen door een herstart van de ExperiaBox. Mocht je in de toekomst onze hulp nog nodig hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer