Beantwoord

Installatie Green backyard Vogel camera

  • 24 June 2020
  • 5 reacties
  • 304 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb een Green Backyard vogelcamera gekocht maar die krijg ik niet geïnstalleerd in mijn netwerk. Dat is een Experia v8. Heeft één jullie hiermee ervaring.

Mvg,

Willem

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 2 July 2020, 12:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi @W1ll3m . Ik neem aan dat er een handleiding bij is? Bij welke stap loop je vast? Alle info is welkom.

Vanuit KPN kan ik je er niet mee helpen maar als we iets meer informatie hebben, kunnen we vast zinnige tips geven. 

Goedemiddag Erwin,

 

Om het bereik binnen en om het huis heb ik de WiFi van de Experiabox uitgezet en een TP-Link Deco M5 Multiroom wifi 3-Pack aan gekoppeld.

 

Mvg,

Willem

Reputatie 7
Badge +24

Goedemiddag Erwin,

 

Om het bereik binnen en om het huis heb ik de WiFi van de Experiabox uitgezet en een TP-Link Deco M5 Multiroom wifi 3-Pack aan gekoppeld.

 

Mvg,

Willem

En die doet het goed?

Ik neem aan dat je die camera draadloos verbinding wil laten maken? En die TP-Link is nu jouw acces point?  Bij welke stap gaat het precies mis? 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.