Beantwoord

Installeren Super WiFi punten lukt niet

  • 23 November 2021
  • 5 reacties
  • 195 keer bekeken

Ik heb drie keer de gehele installatie procedure doorlopen. Ook tussentijds gereset naar fabrieksinstellingen. Een van de WiFi punten wordt eerst groen en brandt daarna helemaal niet meer. Het maakt geen verschil of ik m als eerste aansluit of als tweede, die ik daarna verplaats.

Doe ik iets fout of kan het aan het WiFi punt liggen?

icon

Beste antwoord door Nick83 23 November 2021, 20:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dat het lampje helemaal uit gaat, dat doet vermoeden dat da zo ingesteld staat. Dat kan namelijk. Bijvoorbeeld voor op de slaapkamer is dat nuttig, dat is het s nachts echt donker is en niet half groen verlicht 😶

Heeft u ook echt geen WiFi? 

Ik heb wel WiFi. Op dit moment zit het eerste punt in de router, deze brandt ononderbroken groen. Het tweede punt is ook aangesloten (stroom en ethernet) maar brandt niet. Ik durf nu niets te veranderen. 
is inderdaad fijn als er op de slaapkamer geen lampje brandt, maar dat zou ik dan toch zelf ingesteld moeten hebben? Ik kan zo ook niet controleren of het punt op een juiste plek staat. En waarom dan alleen een van de punten en niet beide?

Reputatie 7
Badge +24

Euh.... achterop zitten 2 knopjes.

Het linkse knopje, waar WPS bij staat. Als je dat lang vast houd, dan activeer je inderdaad WPS. Als je dat knopje kort indrukt, dan bedien je het lampje. Het lampje heeft 3 standen: uit, branden op halve kracht en branden op volle kracht. Misschien kunt u daar eens wat mee "spelen"? 

Ok, aha. Dat ga ik morgen doen. Want ik durf niet te riskeren dat er vanavond iets met de verbinding gebeurt 😬😉. Wordt vervolgd!

Dat was de oplossing. Bedankt Nick83!