internet en tv abonnement zomaar met 1 jaar verlengd

  • 4 December 2019
  • 3 reacties
  • 139 keer bekeken

Kpn heeft zonder toestemming mijn internet en tv abonnement verlengt , het mobiel abonnement zou verlengd worden maar daar kon geen korting opgegeven worden dus hebben ze de korting op het internet en tv abonnement gezet maar niet bij vermeld dat dit ook met een jaar word verlengd.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Ruben en welkom op het forum! Ik zou ook gek opkijken als mijn contract ineens met een jaar verlengd was als dit niet genoemd is. Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens en mij een seintje willen geven wanneer je dit gedaan hebt? Dan kan ik zien hoe de vork in de steel steekt. 

Hallo,

ik heb de gegevens ingevuld , ik zie graag een reactie tegemoet. Met vriendelijke groet  

Reputatie 7
Badge +17

Dankjewel! Ik zie dat dit in juli is aangevraagd, dus de bedenktijd van 14 dagen is daarmee al behoorlijk verstreken. :grimacing: Op 10 juli heb je hier de bevestiging van ontvangen waarin ook wordt aangegeven dat het om een verlenging van het contract gaat. Dat is nu mosterd na de maaltijd, maar handig om te weten bij een eventuele volgende aanpassing aan je diensten. Je ontvangt hiervan altijd een bevestiging en daarin wordt ook aangegeven of het jaarcontract verlengd is of niet. Je hebt dan altijd de 14 dagen bedenktijd waarin je de bestelling kunt annuleren, mocht er toch iets niet kloppen. 

Reageer