Beantwoord

Internet en tv storing

  • 12 december 2017
  • 5 reacties
  • 85 keer bekeken

De internet en tv verbinding valt regelmatig weg. De tv box start dan weer opnieuw op en dit is op meerdere boxen het geval. Betreft het internet valt op dat heel het gezin veel MB’s verbruikt uit de bundels terwijl dit tot een aantal weken geleden niet zo was. Op de tv box heb ik een software-update gedaan en voor de Wifi de service tool van KPN gebruikt. Beiden niks geholpen. Modem resetten heeft ook niks verbeterd. Iemand enig idee? Er is niks veranderd qua modem,kabels e.d.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Welke Experiabox heb je?
V10 geloof ik
Reputatie 7
Badge +10
Het zou heel goed kunnen dat het probleem in de Experia zit of verder in het netwerk. De lampjes branden normaal? Welke reset van de Experiabox heb je gedaan? Zie https://forum.kpn.com/internet-9/hoe-reset-ik-de-kpn-experia-box-modem-97446/index1.html#post554784 voor de verschillende mogelijkheden.
Alle lampjes branden normaal. Ik heb eerst de herstelknop op de V10 geprobeerd maar dit hielp niet. Daarna het modem gereset naar de fabrieksinstellingen met de resetknop aan de achterzijde. Als het modem het wel doet lijkt het wifi signaal ook zwakker dan voorheen.
Reputatie 7
https://forum.kpn.com/internet-9/firmware-update-experiabox-v10-okt-nov-2017-439720

Reageer