Beantwoord

Internet niet boven 2mb/s

  • 19 June 2019
  • 2 reacties
  • 192 keer bekeken

Ik woon in een straat in naaldwijk in een normale woonwijk. wij kwamen later wonen dan de reset van onze straat en vanwege de hoeveelheid geld het kost om (toen) glasvezel aan te leggen hebben mijn ouders dat niet gedaan. 9 jaar later is wat mijn ouders nooit echt hadden verteld is dat onze internet door een telefoon kabel gaat ofzo iets. ik haal nooit hoger dan 2mb/s. ik maak geen grap er zijn echt 5 monteurs in die 9 jaar langs geweest en alles was toch goed want met speedtesten was alles 25mb/s maarja als die monteur weg is en ik begin iets te downloaden krijg ik 900kb/s 😑 nu ik eindelijk een beetje verstand van mb/s en dat soort dingen snap ik dat mijn internet 12X slechter is dan al mijn vrienden ik heb altijd al min 120 in games en begrijp nog steeds niet hoe ik zo kan spelen maarja. ook een van de redenen was dat we eigelijk niet in onze wijk uberhaupt niet eens internet konden krijgen (best raar want iedereen behalve wij dan) uiteindelijk is het dus door een telefoonkabel gegaan. ik ben helemaal klaag met KPN en stap over naar caiway en die kunnen WEL regelen voor glasvezel want dit zuigt heel hard.


het heeft ons ook nog 3 wifi versterkers en 5 monteurs gekocht door jullie fouten beetje jammer dit weer hé. ik gebruik een internetkabel btw. als iemand van kpn dit leest stuur maar een mail en als jullie dit wel kunnen regelen bespaard dat veel moeite voor beide.

tip kpn: zet mensen niet op een telefoonkabel worden ze niet echt blij van ook niet na 9 jaar😶

danku
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 20 June 2019, 19:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Finn, welkom op het forum.

Ik kan niet helemaal plaatsen wat jij bedoelt met betalen voor de aanleg van glasvezel. Wanneer wij in een wijk overgaan tot het aanleggen van glasvezel is dit altijd inbegrepen in het abonnement, we vragen daar niet apart geld voor. Dit doet me eerder denken aan een lokaal initiatief. De aansluiting via een telefoonkabel herken ik wel, de koperen kabel oftewel xDSL. Hier worden prima snelheden mee gehaald, in de praktijk tot 200 Mbps. De snelheid die je via die kabel haalt heeft echter wel te maken met de afstand tot de centrale, hoe dichterbij de centrale hoe hoger de snelheid. Hoe verder weg, hoe lager.

Ik kijk wel graag na hoe jouw situatie eruitziet. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Ik hoor graag van je.
Reputatie 7
Badge +24
Finn, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.