Wifi verbinding en ontvangst op de begane grond en verdieping is perfect. Ik werk vanuit huis en log in via Citrix op het werk. Het inloggen lukt in het algemeen goed. Na een tijdje werken (na een half uur werken - korter of langer) wordt met enige regelmaat de verbinding onderbroken. M.n. bij werken in een mail, exel-bestand en/of openen PDF gebeurd dit. In beeld verschijnt het bericht: "Verbinding onderbroken. Citrix probeert nog x minuten om opnieuw verbinding te maken". Vervolgens: " kan niet opnieuw verbinden". "Controleer uw intrenetverbinding en probeer opnieuw. Al vele malen 'problemen met internet' doorlopen en KPN op afstand instellingen wijzigen doorlopen, maar zonder gewenst resultaat. Soms lijkt het ven goed te gaan, en na een tijdje opnieuw de zelfde problemen. Speelt al een paar maanden. Experiabox v10a defect?
Hierbij het verzoek tot een adequate oplossing!
Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid