Beantwoord

Internet werkt niet na verhuizing

  • 24 July 2020
  • 4 reacties
  • 148 keer bekeken

Op mijn nieuw woon adress doet internet en  tv het niet en het oude adres staat nog op mijn kpn

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 24 July 2020, 16:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Rucky ,

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Rucky, welkom terug. Ik zie hier dat je verhuizing nog openstaat. De plandatum voor voltooiing was gisteren. Heb je op het nieuwe adres al wel je Experia Box aangesloten? Zo nee, dan mag je dat gaan doen. Het aansluiten van de Experia Box zal dan het gereedspringen van je verhuizing triggeren. Als je de Experia Box al wel hebt aangesloten, hoe branden daarop de lampjes? Probeer dan sowieso nog even het volgende: ontkoppel hem van het aansluitpunt, reset de Experia Box, en sluit hem dan opnieuw aan.

Reputatie 7
Badge +24

@Rucky Ben je er nog? Werkt alles inmiddels? Kunnen we nog iets voor je doen? Een eierbal uit Groningen je kant op sturen? Monteur? 

Zoveel vragen en zo weinig antwoorden. :disappointed_relieved:

Laat het ons weten!

Reputatie 7
Badge +24

@Rucky, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.