Beantwoord

Internet werkt niet wanneer Fritz WiFiversterker aan staat. Melding 'geen verbinding. beveiligd'

  • 19 August 2021
  • 8 reacties
  • 201 keer bekeken

De verbinding op zolder is slecht. Ik heb daarom een wifiversterker gekocht (Fritz). Sindsdien doet internet het niet wanneer de versterker aanstaat ('geen verbinding. beveiligd' staat er dan bij ons netwerk). De telefonisch helpdesk zei dat er iemand kan meekijken en de instellingen goed kan zetten, maar dat ik dan eerst mijn vraag hier moet stellen?

icon

Beste antwoord door SledgehammerNL 19 August 2021, 17:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +12

Wij kunnen echt niet met je meekijken. Hoe heb je alles aangesloten en welke apparatuur gebruik je? Dus wel modem, typewifiversterkers, bekabeld, draadloos etc.

AVM FRITZ! REPEATER 24000 AC. En een Experia Box. Aangesloten door op het knopje van de wifi-repeater te klikken en op het knopje op de zijkant van de Experia Box (en daarvoor de repeater verbonden met wifi laptop). 

De wifi-repeater geeft wel aan goed, stevig signaal te ontvangen, alleen zodra deze in het stopcontact gaat is er nergens meer verbinding meer. 

Ps. Draadloos

Badge +12

Wat bedoel je met "stopcontact in gaat"? 

Als je verbinding maakt zit hij toch in het stopcontact? 

Een FritzRepeater heeft geen DHCP functie die alles.plat kan leggen. Gebruik je wellicht ook nog andere repeaters, router of Devolo versterkers via het stopcontact?

Zou je eventueel een screenshot kunnen plaatsen van de instellingen van de 2400?

Ik neem aan dat je het op deze manier geïnstalleerd hebt?

De verbinding op zolder is slecht. Ik heb daarom een wifiversterker gekocht (Fritz). Sindsdien doet internet het niet wanneer de versterker aanstaat ('geen verbinding. beveiligd' staat er dan bij ons netwerk). De telefonisch helpdesk zei dat er iemand kan meekijken en de instellingen goed kan zetten, maar dat ik dan eerst mijn vraag hier moet stellen?

Ze zal wel hebben bedoeld dat een moderator met je mee kan kijken. Maar dan moet je eerst even je profiel invullen. https://forum.kpn.com/settings/profile Kpn zegt dat dit beveiligd is en alleen moderators kunnen meekijken. (Gewoon even doen, ondertussen wel je communicatie met @SledgehammerNL afmaken, mogelijk vinden jullie samen wel de oplossing zonder dat meekijken). 

Reputatie 7
Badge +24

Ik denk niet dat een moderator hier veel aan kan zien. Welke Experiabox heeft u?

Reputatie 7
Badge +24

AVM FRITZ! REPEATER 24000 AC. En een Experia Box. Aangesloten door op het knopje van de wifi-repeater te klikken en op het knopje op de zijkant van de Experia Box (en daarvoor de repeater verbonden met wifi laptop). 

De wifi-repeater geeft wel aan goed, stevig signaal te ontvangen, alleen zodra deze in het stopcontact gaat is er nergens meer verbinding meer. 

Lijkt me... dat die al lang in het stopcontact zit bij het koppelen toch?

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Sanne Van Eerden, 

Jij hebt niet meer gereageerd, is het inmiddels opgelost?