Beantwoord

Ip adres niet te vinden

  • 23 January 2019
  • 3 reacties
  • 120 keer bekeken

Na installatie v10A diverse malen geen internet en niet mogelijk via Wi-Fi te verbinden. Inmiddels nogmaals nieuwe v10A ontvangen en geïnstalleerd door monteur. Alles werkte paar weken, totdat ik vandaag weer geen verbinding met Wi-Fi kon maken, daar IP adres weer niet te vinden was, wat handelingen gedaan volgens site KPN, toen maar met KPN gebeld en werd mij geadviseerd te kijken of ik wellicht WEL op netwerk van bijv buren kan. Dat ga ik natuurlijk nog el proberen, maar ik zie zoveel ellende door dat V10A modem, dat ik er een hard hoofd in heb. En nee, zo technisch als sommige van jullie zijn, ben ik helaas niet 😣 iemand suggesties? Ben al eerder ruim 2 maanden bezig geweest, terwijl voorheen 9 jaar ,met ander modem, alles ok was😓 wordt er wel btje sip van..
icon

Beste antwoord door Joran 29 January 2019, 15:38

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Ik kan mij heel goed voorstellen dat je hier wel een beetje sip van wordt.
Helaas heeft de V10A nog een aantal kinderziektes waardoor veel mensen dergelijke problemen ondervinden.
Ik heb begrepen dat er een nieuwe firmware is die momenteel getest wordt. Laten we hopen dat deze de problemen verhelpt en op korte termijn beschikbaar zal komen.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Dammie, welkom op het forum! Dit is duidelijk nog geen succesverhaal.

Zoals wjb aangeeft wordt er hard gewerkt om een aantal zaken te verbeteren bij de V10A. Een van de problemen is dat het lang kan duren voor een apparaat daadwerkelijk verbinding heeft (10-30 seconden). Ik vraag me af of jij hier last van hebt of dat er iets anders aan de hand is.

Heb je dit probleem met meerdere apparaten? Gaat het alleen draadloos mis? Kun je jouw adresgegevens en klantnummer toevoegen aan je profiel? Dan controleer ik hoe de verbinding is ingesteld en of we dat verder kunnen optimaliseren.
Reputatie 7
Badge +28
@Dammie11: Ik heb nog niets van je gehoord, ik ga ervan uit dat het is opgelost. Laat het weten als je hier nog hulp bij nodig hebt.

Reageer