Beantwoord

IP-adres ophalen... toegangspunt momenteel in gebruik. trage internetverbinding

  • 10 August 2020
  • 4 reacties
  • 227 keer bekeken

hallo

nu voor de tweede keer geen internet op mijn Samsung I-pad. Gisteren Experiabox uit- en weer aangezet, probleem was verholpen. Nu weer hezelfde probleem, kan toch niet zo zijn dat ik elke dag mijn Experiabox moet resetten. Op laptop en telefoon geen internetproblemen

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 19 August 2020, 16:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo

ik heb dezelde problemen als de vorige melder “*****”. Krijg geen internetverbinding, bij instellingen geeft mijn Samsung I-pad aan: IP-adres ophalen en daarna de melding: Toegangspunt momenteel in gebruik. Trage internetverbinding. Ik heb mijn Experiabox uit gezet en opnieuw aan gezet, probleem verholpen, nu dag later hetzelfde probleem. Kan toch niet zo zijn dat ik elke dag mijn Experiabox moet opstarten.

 

Admin: afgesplitst en naar eigen topic verplaatst
*Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Rolandvi, welkom op het forum!
Ik kan me goed voorstellen dat je een stabiele verbinding wilt op je tablet!
Inmiddels zijn we natuurlijk al weer even verder. Is je verbinding de afgelopen dagen stabiel gebleven?
Als je verbinding vaker weg valt of niet snel genoeg is kan het een heel eind helpen onze online wifimanager te doorlopen!
 

Reputatie 1

Ik heb hetzelfde et mijn Samsung tablet elke keer valt de ver onding weg als ik even 9 mtr van het modem ben. WiFi manager vaak doorlopen maar geeft geen verbeyering

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het inmiddels opgelost is. Anders hoor ik het graag!