Beantwoord

Ip adres voor camera’s buitens huis.

• 27 maart 2018
  • 1 reactie
  • 112 keer bekeken

Hoe stel ik op mijn experien box een Ip adres in zodat ik mijn camera’s ook buitens huis kan bekijken? Ik kan ze nu alleen binnens huis bekijken, hoop dat iemand het mij op een simpele. Manier uit kan legge,.

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Joran 29 maart 2018, 16:43

Welkom op het forum Wiesje! Er zijn een aantal stappen die daarvoor uitgevoerd moeten worden:
- Zorg dat de camera's op jouw thuisnetwerk werken
- Zorg dat de camera's altijd een vast IP adres krijgen
- Stel portforwarding in zodat je de camera's van buiten jouw netwerk kunt bereiken

Ik ga ervan uit dat stap 1 al is geregeld, klopt dat? Dan kun je vervolgens de tips uit RobinFlikkema's topic gebruiken: Experia Box v10 - Veelgestelde vragen. De eerste stap is "Geef een apparaat een vast IP (DHCP Binding)", de tweede stap is "Poorten openen op de ExperiaBox".

Als je er niet uit komt helpen wij je verder. Kun je dan laten weten welke camera's je gebruikt (merk+type)?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum Wiesje! Er zijn een aantal stappen die daarvoor uitgevoerd moeten worden:
- Zorg dat de camera's op jouw thuisnetwerk werken
- Zorg dat de camera's altijd een vast IP adres krijgen
- Stel portforwarding in zodat je de camera's van buiten jouw netwerk kunt bereiken

Ik ga ervan uit dat stap 1 al is geregeld, klopt dat? Dan kun je vervolgens de tips uit RobinFlikkema's topic gebruiken: Experia Box v10 - Veelgestelde vragen. De eerste stap is "Geef een apparaat een vast IP (DHCP Binding)", de tweede stap is "Poorten openen op de ExperiaBox".

Als je er niet uit komt helpen wij je verder. Kun je dan laten weten welke camera's je gebruikt (merk+type)?

Reageer