Vraag

IP Camera

• 28 april 2018
  • 2 reacties
  • 94 keer bekeken

Hallo Allemaal,

Ik heb laats een IP camera aangeschaft. Aangesloten en wel en hij werkt, op wifi! Zodra ik hem wil bekijken op 3G/4G kan hij geen verbinding maken. Ik ben nieuw bij het gebruik van IP camera's. Nou heb ik al lopen rondneuzen op internet en lopen kijken op Youtube maar ik kom er niet uit.

Ik heb in mijn router de poort 80, 1018, 554 open gezet. 80 voor de HTTP server, 1018 voor het poortnummer van ONVIF. 554 voor de RTSP verbinding en nog mag het niet werken. Via de site ismyport open zijn alle ports gewoon open. Ik zou niet weten waarom en ik hoop dat iemand mij kan helpen,

Camera merk: Ctvman
Model: CM1020PTD

Vriendelijke groet,
Niels Koelewijn

2 reacties

Hoi wjb,

Hoe wil ik via mijn publieke IP mijn camera bekijken? publiekeip:80 in mijn webbrowser? Dat werkt in iedergeval niet.

Ik heb een DHCP binding aangemaakt nu, handige tip was ik vergeten!

Mijn telefoonprovider is KPN
En ik weet niet precies wat APN is maar ik heb daar niks aan veranderd. Simkaart erin en gaan.
Reputatie 7
Kan je als je thuis via wifi aangesloten bent de camera benaderen op het publieke IP adres van de Experia Box?
Vergeet overigens niet om op de Experia Box een DHCP binding te maken voor de camera zodat het LAN IP adres niet meer zal wijzigen?

Bij welke provider heb je jouw mobiele telefoon ondergebracht?
Welke APN gebruik je op de mobiele telefoon voor de 4G verbinding?

Reageer