Vraag

ip camera instellen na nieuwe/andere modem

  • 10 February 2019
  • 9 reacties
  • 316 keer bekeken

We hebben al een aantal jaren een ip camera en die zetten we dan aan op het moment als we een nestje pups hebben. Nu hebben we een tijdje geleden een nieuwe modem gekregen en nu krijgen we de ip camera niet geinstalleerd. We krijgen te lezen hij vindt de wlan niet. Er wordt geadviseerd in de gebruiksaanwijzing om de iuk vieuwer te gebruiken.

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

9 reacties

Reputatie 7
Welke Experia Box heb je nu?
de V 10 hebben we
Reputatie 7
De V10 (zonder A) of de V10A?
Wat is het merk en type van die camera?
Hoe bekijk je de beelden van die camera binnen jouw eigen netwerk?
Gewoon via de browser?
We hebben de v10 zonder a.
ip6wlan surveillance camera model iuk5a1
Via een app op de mobiel iuk viewer heet dat, werd geadviseerd in de beschrijving van de camera.
Reputatie 7
Kan je hem in de browser ook gewoon benaderen op zijn LAN IP adres?
Ik moet de camera met een kabeltje met de v10 verbinden dan heb ik wel beeld op mijn telefoon maar dan moet hij mijn wifi vinden en dat doet hij dus niet.
Bij de vorige modem moest ik een beveiliging uitzetten ik had dan even om mijn wifi te vinden voor hij weer op beveiliging sprong.
Kabeltje los maken en hij deed het op de app maar nu lukt het me niet met de v10 veel mensen gevraagd maar die begonnen over poorten openen enzo ben een leek dus snap er niks van.
Reputatie 7
Poorten openzetten heeft nog geen zin, eerst moet die camera gewoon via wifi de benaderen zijn.
Heb je de wifi instellingen op die camera goed kunnen instellen?
ik moet op de app vd camera iuk vieuwer mijn wifi vinden maar dat vind ie dus niet.
ik heb gezocht maar wat er verteld word is voor mij niet begrijpelijke taal
Reputatie 7
Ik zou niet weten hoe die app werkt, maar zolang je die camera niet tegenkomt in het lijstje van via wifi aangesloten apparaten heeft het geen zin om verder te kijken.

Reageer