IP camera niet benaderbaar van buitenaf

  • 3 July 2019
  • 3 reacties
  • 93 keer bekeken

Tot vorige week maandag kon ik mijn ip camera benaderen als ik buiten was. Dit probleem is al vaker voorgekomen echter heeft het nooit zo lang geduurd. Sinds vorige week dinsdag krijg ik geen verbinding.
Binnen werkt het perfect als ik op mijn wifi zit. Is er onlangs een update geweest dat ik geen verbinding meer kan krijgen? Zojuist gebeld met 0800-0402 en ik kreeg een antwoord van: wij hebben geen verstand van camera's. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Mvrgr, Caster

3 reacties

Reputatie 7
Hallo @Caster, dit is dé plek waar je met dit soort vragen terecht kunt, welkom op het KPN forum! Hier helpen ervaren forumgebruikers je met het vinden van een oplossing. Het is dan wellicht handig om hier aan te geven welke camera je gebruikt. Welke foutmelding je krijgt wanneer je de camera buiten het eigen (ip) netwerk wilt benaderen en welke Experiabox je thuis hebt aangesloten? etc. Dan kan een andere expert je beter helpen 🙂
Reputatie 7
Hay @Caster, is het probleem verholpen? Als je nog hulp nodig hebt, laat hier dan de extra informatie achter. Dan kunnen ervaren leden de KPN community je helpen 🙂
Reputatie 7
Geen bericht meer van je ontvangen, @Caster. Jammer! Ik ga er vanuit dat het je inmiddels is gelukt met het instellen van je camera. Ik sluit daarbij je topic. Mocht je toch nog hulp nodig hebben. Kom hier dan gerust weer terug. Geef dan ook meteen de ontbrekende informatie mee. Dan kan een deskundige van de KPN Community er met je naar kijken 🙂

Reageer