Vraag

IP-camera verbinden met thuisnetwerk mislukt

  • 9 March 2019
  • 0 reacties
  • 107 keer bekeken

Mijn thuisnetwerk is gebaseerd op de Experia v8, In het netwerk is een IP-camera. 4 maanden geleden was het mogelijk om op deze camera in te loggen vanaf een externe modem via het internet.
Nu is dat niet mogelijk. Er is in de tussentijd een reset gedaan op de Experia door KPN.
Ik heb op de camera ingesteld om dynamisch IP-adres te krijgen van de router.
Op de Experia is DHCP static adres voor de camera ingesteld.
Ook is UPnP IGD aangevinkt
tenslotte is Port Mapping (NAT) gedefineerd zodat ik een extern poortnummer weet.

Ik probeer de externe omgeving na te bootsen door in te loggen op internet via een Mifi router
Daar kan ik mijn publieke IP-adres niet pingen (connection timeout)
Wellicht hoort dit ook tot hetzelfde probleem.

Vanaf de Experia thuis netwerk is het inloggen op de camera geen enkel probleem.
De experia is door KPN Servicetool drie keer doorgemeten maar werd niet voltooid, (fout opgetreden)

Heeft iemand advies aub



Admin: IP-adres verwijderd en titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.