Vraag

IP cameras via 4G benaderen, welke poorten moet ik op het modem open zetten?

  • 8 February 2023
  • 8 reacties
  • 214 keer bekeken

Beste,

Ik heb niet zoveel ervaring met dit soort applicaties daarom vraag ik om jullie hulp.

Ik zou heel graag mijn cameras buitenshuis willen benaderen wat nu alleen via WIFI mogelijk is.

Welk IP adres moet ik waar invullen. 8000 poorten moet ik open zeten.

IK weet inmiddels ook waar ik de informatie in de modem moet ingeven, nu alleen de nog de juiste info zien te vinden.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Je zal wel poort 8000 bedoelen, in plaats van 8000 poorten openen. 

Ja klopt. Dat bedoel ik ook.

Reputatie 7
Badge +8

Waar loop je op vast? Wat heb je momenteel ingevuld?

bedankt voor uw reactie.

 

Ik heb de camera in de lijst van de modem opgezocht en daarna forwarding gekozen waar ik de poorten en de naam  (camera ) heb ingegeven. 
ik heb dan nog een IP adres nodig maar weet niet welke ik dan moet hebben. 

welk adres moet ik uit de computer van de camera’s nemen?
Ipv4 adres?

ipv4 subn?

ipv4 stand?

 

Ik heb een app op mijn mob om de camera’s via WiFi en 4G te benaderen. De app heet Safire connect.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +18

...

welk adres moet ik uit de computer van de camera’s nemen?
Ipv4 adres?

ipv4 subn?

ipv4 stand?

 

Ik heb een app op mijn mob om de camera’s via WiFi en 4G te benaderen. De app heet Safire connect.

 

Je vult daar het IPv4 adres in.

Reputatie 7
Badge +13

@marcel0808 Ik zie dat je medegebruikers je op weg hebben geholpen. Is het nog gelukt met de camera's?

Beste Remco,

Ja klopt helemaal, en is inmiddels ook opgelost.

Ik wil de mensen daarom via deze weg erg bedanken.

 

Geen idee hoe ik deze topic kan sluiten.

 

mvg

Reputatie 7
Badge +13

@marcel0808 Sluiten hoeft niet hoor :-) . Soms landen andere mensen via Google of iets dergelijks op dit topic en kunnen ze de tips zelf dan gebruiken. Fijn dat het gelukt is en post gerust nog even een keer bericht als we je ergens bij kunnen helpen!