Beantwoord

IPv4 uitzetten i.v.m. alarmsysteem

  • 13 november 2019
  • 8 reacties
  • 105 keer bekeken

Voor ons alarmsysteem moet de router ingesteld staan op IPv4 en niet op IPv6. Hoe krijg ik dit voor elkaar?

icon

Beste antwoord door Nick83 13 november 2019, 12:44

Inloggen op je Experiabox: http://192.168.2.254

Dan kun je het uitzetten.

 

Het zal er bij u anders uitzien dan bij mij. Want u heeft een andere versie Experiabox dan ik.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Die staat ingesteld op ipv4. En eventueel ipv6. Beide dus. Ipv4 is er altijd. Wat is het probleem? Wat functioneert er niet? Welke Experiabox heeft u?

De app van het alarmsysteem werkt niet. Kan geen verbinding maken.

ipv6 moet uitstaan. Zojuist met de Klantenservice van KPN gebeld en geven aan dat zij dit niet mogen doen en dat ik dit zelf moet doen. We hebben V10

Reputatie 7
Badge +10

Inloggen op je Experiabox: http://192.168.2.254

Dan kun je het uitzetten.

 

Het zal er bij u anders uitzien dan bij mij. Want u heeft een andere versie Experiabox dan ik.

Reputatie 7
Badge +10

Dat uw app het niet doet kan vele andere oorzaken hebben dan ipv6. 

Dank je wel!

Reputatie 7

Welk alarmsysteem gebruik je?

Reputatie 7
Badge +10

Ow, ik zie wel dat het plaatje een beetje raar is. Met dat schuifbalkje voor het geluid daar bovenin :joy:

Bedankt het is gelukt.

De instellingen heb ik goed aangepast en de experiabox meteen opnieuw opgestart. Maar wellicht dat het te snel was waardoor de instellingen toch niet over zijn genomen. Nu nogmaals de experiabox opnieuw opgestart en nu doet hij het wel.

 

Bedankt voor jullie reacties.

Reageer