Beantwoord

Kabelbreuk, maar geen communicatie vanuit KPN

  • 9 November 2019
  • 4 reacties
  • 118 keer bekeken

Dinsdagavond 5 november telefonisch contact met KPN gezocht. Ik heb namelijk geen internet en televisie  meer door een storing. Er wordt een monteur ingepland voor woensdag. 
Woensdag 6 november de verwachte monteur komt niet opdagen. Daarop contact gezocht met KPN. De medewerker snapte ook niet waarom de monteur niet langs is geweest. Er wordt een nieuwe monteur ingepland voor donderdag.

Donderdag 7 november de verwachte monteur komt ook niet opdagen. Plots toch een belletje vanuit KPN dat er een kabelbreuk is geconstateerd en dat dit vrijdagmiddag/ avond opgelost zal zijn. 
 

Vrijdagavond 8 november opnieuw contact met KPN gezocht want er is nog steeds geen verbinding. Er wordt vertelt dat ze druk bezig zijn met de werkzaamheden en dat deze zaterdag klaar zouden zijn. 
 

Zaterdag 9 november opnieuw contact. De medewerker vertelt dat het bedrijf dat de breuk zou repareren, de bon zou hebben afgemeld. Ik was nergens van op de hoogte gebracht en de medewerker vertelt dat hij ook geen overzicht heeft wat er nu moet gebeuren. Hij vertelt dat hij een monteur zal inplannen voor maandagmiddag. Deze monteur zou dan moeten kijken wat er aan de hand is. Er wordt een noodpakket aangevraagd die pas dinsdag geleverd zal worden. Hoe is dit toch allemaal mogelijk? KPN heeft als opdrachtgever geen enkel overzicht en elke medewerker doet maar wat. Ik heb het gevoel dat je als klant niet serieus wordt genomen. Bizar

icon

Beste antwoord door Susan_ 10 November 2019, 11:15

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Mulder R, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Helaas niet zo'n positief bericht, en ik kan heel goed begrijpen waarom! Natuurlijk kan er soms iets mis gaan qua communicatie wanneer er meerdere partijen betrokken zijn, maar op deze manier is niet de bedoeling. Al helemaal niet omdat je nu al een tijdje zonder diensten zit.. Want na een herstart (stroomloos maken Experia Box) werkt het nog steeds niet?

Ik denk dat ik op het moment niet zoveel voor je kan betekenen, maar ik kijk graag het een en ander na (hoe het zo mis heeft kunnen gaan in de communicatie). Zou je hiervoor jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)?

Bedankt voor je reactie. Ik heb het modem al meerdere malen opnieuw opgestart en van het stroom gehad. Ik heb mijn profiel aangepast.

Reputatie 7
Badge +21

@Mulder R, bedankt! Ik zie inderdaad dat er vanmiddag een monteur langskomt. De monteur gaat kijken op locatie en waarschijnlijk ook bij jou, wat er nu nog moet gebeuren. Ik hoop dat het opgelost kan worden vanmiddag, en anders kan je morgen alsnog het noodpakket ophalen. Wanneer het is opgelost kan je voor de dagen dat je geen diensten hebt gehad een vergoeding aanvragen.

Reputatie 7
Badge +21

@Mulder R, is het een en ander inmiddels opgelost of heb je alsnog gebruik moeten maken van het noodpakket?

Reageer