Beantwoord

Kabeltje bij nieuwe Experia Box

  • 8 juni 2018
  • 5 reacties
  • 171 keer bekeken

Hallo! ik heb mijn experiabox V9 vervangen voor een V10 exemplaar. Ik houd een zwart kabeltje over die niet in de V10 past dit is een PSTN kabeltje.....en nu??

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Lowieke 19 juni 2018, 16:25

Bij navraag aan de klantendienst van KPN was het antwoord: het zwarte kabeltje is over ....als de telefoon het doet. en die deed het. Dus opgelost,
Louis
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Ik betwijfel dit enorm. De V10 heeft namelijk dezelfde aansluitingen als de V9. Heb je fotos?

Robin
Robin....probleem is inmiddels opgelost. Dank jewel
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Lowieke, ik ben heel benieuwd hoe jij de puzzel hebt opgelost 😮 waar moest het onbekende kabeltje mee verbonden worden?
Bij navraag aan de klantendienst van KPN was het antwoord: het zwarte kabeltje is over ....als de telefoon het doet. en die deed het. Dus opgelost,
Louis
Reputatie 7
Badge +18
Aaah! Thans Louis voor de verduidelijking. Super dat de collega's van de klantenservice jou hebben geholpen 🙂 Ik sluit het topic.

Reageer