Beantwoord

Kan 1e wifi punt niet draadloos verbinden na update

  • 18 September 2021
  • 3 reacties
  • 85 keer bekeken

Reputatie 1

Na de experiabox v10a update waarbij deze deel gaat uitmaken van het wifi mesh netwerk, kan ik het primaire superwifi punt niet loskoppelen van de modem. Zonder netwerkkabel wil deze niet verbinden en daarmee vallen alle superwifi punten weg uit het netwerk.

Het idee was nu juist om dit punt ook in te kunnen zetten op een andere locatie.

 

Experiabox v10a - firmware: v5.00.52 build493-owl

3 Superwifi punten - firmware: 1.00.11v1

 

Volgens mij zou ik eenvoudig de ethernet kabel eruit moeten kunnen trekken en dan zou eea vazelf moeten gaan werken… niet dus… ook een factory reset en na opnieuw koppelen de ethernet kabel eruit trekken werkt ook niet.

 

Iemand enig idee?

 

 

icon

Beste antwoord door Lisa 19 September 2021, 15:34

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hey @bonensoep! Je kunt het eerst proberen door de WPS-knop op de V10a in te drukken samen met de WPS-knop op de Super Wifi's (achterkant). Als ze elkaar hierna niet vinden, dan is het advies om alles los te koppelen van de V10a. De V10a te resetten en wachten tot deze is opgestart. Tegelijkertijd kun je de Super Wifi's resetten. Als de V10a helemaal is opgestart +/- 10 minuten, dan kun je de  SuperWifi's weer koppelen [KPN SuperWifi installatie en gebruik

 

 

Reputatie 1

Hoi Lisa,

Ik heb inmiddels mijn probleem opgelost door alles te resetten, zoals je al aangeeft.

Thx!

Reputatie 7
Badge +17

Super! Mocht je in de toekomst nog weer ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden :wink:

Reageer