Beantwoord

Kan de Philips HUE Bridge niet meer vinden

  • 14 August 2019
  • 4 reacties
  • 19082 keer bekeken

Ik heb geen idee wat de oorzaak is, maar mijn Philips HUE Bridge, die maanden correct heeft gewerkt, kan plotseling niet meer gevonden worden. Niet vanuit de app en niet vanaf mijn Ambilight TV.

Indrukken van de knop helpt niet.
Stroom van de bridge halen helpt niet.
Resetten van de Experiabox (V10) helpt niet.

Suggesties, iemand?
icon

Beste antwoord door MarcelVT 16 August 2019, 15:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Marcel, welkom hier.

Ik heb dit apparaat zelf niet, maar ik ben wel even op zoek gegaan naar meer informatie.

Bedoel je met het indrukken van de knop de resetknop van de bridge? Zo nee, doe dit als volgt:

"Voor het resetten of verwijderen van je Philips Hue lampen die je de Philips Hue bridge te resetten. Druk op de ‘Restore to factory setting’ knop aan de achterkant van de bridge. Start vervolgens de Hue App op, druk op de link knop en zoek opnieuw naar de Hue lampen met enkel degene die je wilt aansluiten."

Als dit eenmaal is gedaan kun je proberen om ze opnieuw aan te sluiten/installeren zoals dit hier omschreven staat.

Misschien dat er hier meer gebruikers zijn die ervaring hebben met de bridge.
Dank voor je reactie. Ik ben er inmiddels uit via de webcare van HUE.

Het apparaat bleek geen contact te maken met internet. Hij zat niet rechtstreeks in de ExperiaBox, maar in een wifi versterker (omdat de ExperiaBox poorten allemaal bezet waren).

Nu de HUE rechtstreeks in de Experia (en een andere kabel via de wifi versterker). Daarna maakte de HUE weer contact met internet en deed alles het weer.
Reputatie 7
Badge +24
Top! Bedankt ook voor het posten van de oplossing hier, erg behulpzaam voor onze meelezers. 🙂
Reputatie 1

Ik zie dat de oude link naar de installatie handleiding niet meer correct werkt, hierbij de nieuwe url naar de handleiding: https://www.smartlampen.nl/how-to/philips-hue-installeren/