Beantwoord

Kan er een alarm op tel. poort 2 van de Experia Box V9?

  • 21 September 2021
  • 6 reacties
  • 96 keer bekeken

Modem type Experia V9 op glasvezel.

Op poort 1 vaste huis tel.

Is het mogelijk op poort 2 een alarmkiezer aan te sluiten?


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Nick83 21 September 2021, 13:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19

Dan zal je wel een extra telefoonnummer moeten nemen. 

Ok een medewerker van kpn chat dat het zonder probleem kon. Ik had al zo mijn bedenkingen omdat wanneer ik de tel in poort 2 doe er niets gebeurt.

Reputatie 7
Badge +24

Anders... deze aanschaffen:

https://www.allekabels.nl/rj11-kabel/7399/1313793/telecom-splitterkabel-rj11-mannelijk-2x-rj11-vrouwelijk-200-m-ivoor.html

Dan kan je beide apparaten op poort 1 aansluiten. 

Nou das wel makkelijk opgelost.

bedankt

Reputatie 7
Badge +19

Ok een medewerker van kpn chat dat het zonder probleem kon. Ik had al zo mijn bedenkingen omdat wanneer ik de tel in poort 2 doe er niets gebeurt.

Dan heeft de desbetreffende collega waarschijnlijk iets verkeerd begrepen, want zoals @Joep1965 aangeeft heb je wel een  extra telefoonnummer nodig. Maar ik zie dat er al een andere oplossing is geboden hier op het forum. 

Reputatie 7
Badge +24

Er kan maar 1 apparaat gebruik maken van de lijn. Stel de hoorn ligt naast de telefoon, dan kan de alarminstallatie niet bellen. Ik weet niet of het wel eens gebeurt.

Maar als je zekerheid wilt dat zo'n situatie niet voorkomt, dan zal je toch voor € 2,50 per maand een 2de nummer moeten nemen. Dan sluit je de alarminstallatie aan op de 2de poort van de Experiabox.Â