Beantwoord

Kan geen VPN verbinding maken met V10A, heb al nieuwe firmware

  • 9 September 2019
  • 3 reacties
  • 106 keer bekeken

Het is niet mogelijk om met de VPN verbinding (van mijn werk) te verbinden vanaf mijn huis. Vanaf andere plekken/routers werkt dit wel gewoon. Het ligt dus niet aan de VPN verbinding, maar aan de Experiabox die bij mij thuis staat.

Is dit op te lossen? En zo ja, hoe? Ik wil (en moet) namelijk wel vanuit huis kunnen werken.

Admin: titel aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 11 September 2019, 13:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Welk type VPN verbinding gebruik je? (PPTP, L2TP/IPSec, OpenVPN, ...)
Welke VPN cliënt software gebruik je?

Als dit fenomeen opnieuw de kop opsteekt dan vraag ik me af wat hier voor vreemde spelletjes gespeeld worden. Je zou bijna gaan twijfelen aan de betrouwbaarheid van de provider en/of hardware leverancier. VPN is functionaliteit die alles te maken heeft met beveiliging en als daar dan, voor de tweede keer, een probleem mee is dan is dat een ernstig issue.

Je bent zo te zien ook niet de enige. Klik.
Hoi @tammmie . Normaliter is de firmware update dé oplossing voor het probleem.
Welk type VPN verbinding gebruik je? (PPTP, L2TP/IPSec, OpenVPN, ...)
Welke VPN cliënt software gebruik je?

Kun jij deze vragen van @wjb beantwoorden? Dat werpt wellicht wat meer licht op de zaak. Er is verder niks veranderd aan de bestaande firmware voor de v10a. Mocht het aantal signalen toenemen en ik heb meer info om mee te werken ( welke type VPN etc. ) gaan we uiteraard dieper de analyse in.
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!