Ik ben een oud KPN Glasvezel klant, zit momenteel bij Ziggo,
ik heb veel problemen gehad met KPN, 6 monteurs, 8 nieuwe router, v10 en v10a's en het probleem was nog niet verholpen, Ben zelf ICT'er en ik snap ook wel dat de DHCP er gewoon uitvliegt met die dingen, Helaas zegt KPN dat het probleem niet bij hun ligt maar bij mij, vandaar zoveel monteurs gehad, en vervangende routers, toen heb ik het touw doorgehakt en mijn contract opgezegt, waarbij KPN zei of ik ff 750,- wou overmaken omdat het midden in mijn contract periode was, echter was dit sinds de prijs verhoging, allemaal opgelost nu, maar toch geen goede ervaring met KPN gehad
Ik zit tevens er wel aan te denken om KPN weer een kans te geven, Begin volgend jaar kan ik weer overstappen, en zit dan ook te kijken naar Internet Only van KPN (Glasvezel), maar ik wil hoe dan ook die karige routers van KPN ontwijken!, en mijn eigen apparatuur neer zetten, ik hoor van veel kanten dat KPN dan geen garantie meer geeft, dit vindt ik dan niet netjes want volgens de wet zouden jullie dat gewoon moeten doen, ik betaal tevens voor een service.
dus is het mogelijk een eigen router neer te zetten? en zou dit de problemen van KPN oplossen?
Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
topic verplaatst naar juiste board
Beste antwoord door Ward_
Bekijk origineel