Beantwoord

Kan ik een experia wifi als wifi versterker gebruiken

  • 24 August 2019
  • 3 reacties
  • 152 keer bekeken

Ik heb een experia wifi mijn vraag is of ik deze als wifi versterker kan instellen. Ik heb het zelf geprobeerd maar dan gaat hij het geheel overnemen van mij standaard modem
icon

Beste antwoord door Hoopvol 24 August 2019, 13:00

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Wanneer je de Experia WiFi aansluit neemt deze inderdaad de WIFI over en zal de WIFI van de Experiabox uitgezet worden. Dit gebeurt bij alle Experiaboxen behalve bij de V10a.
Hallo @Pepijn777 , het kan wel, maar kost enige moeite, je moet dan binnen de modem de wifi net zo lang aanzetten totdat deze aan blijft staan, zo werkt het wèl bij Telfort.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom @Pepijn777! De reden dat WiFi van de Experia Box wordt uitgeschakeld is omdat dat model "fast roaming" niet ondersteunt. De Experia WiFi's werken daar onderling wel mee wat voor een veel betere WiFi ervaring zorgt. Als WiFi van de Experia Box ook gebruikt wordt kan het zijn dat het een paar seconden duurt voor je overschakelt wanneer je binnen bereik bent.

Ik ken @Jan-D's truukje niet maar proberen kan geen kwaad 😉 Ik denk wel dat na een herstart WiFI direct weer uitgeschakeld wordt op de Experia Box.

Reageer