Vraag

Kan mijn website niet bereiken via KPN glasvezel.

• 12 februari 2017
  • 9 reacties
  • 219 keer bekeken

Badge
Kan mijn website niet berijken via KPN glasvezel, maar wel op mijn iPad via KPN mobile.
Als ik op mijn iPad de website probeerde bereiken via mijn eigen net werk, dus via KPN glasvezel dan lukt het niet, maar als ik de wifi uitzet en via KPN mobile ga lukt het wel.
Ik gebruik op bijden divisies open DSN behalve op de router daar kan ik niet bij wat dat is geblokkeerd voor de gebruiker.
Het probleem doet het sins kort voor, heb er al tijd bij gekund. Ik heb het hostingsbedrijf al aan gesproken er over maar die zeggen het werkt ook mijn SQL kan ik van af KPN glasvezel niet bij maar wel via KPN mobile.
Wie weet een oplossing voor dit probleem.

9 reacties

Reputatie 7
HHHhhhh, wat is de link van je website? Dan kunnen wij het ook even proberen 😉
Badge
De link naar de website is www.lb-moret.nl
Reputatie 7
Die werkt hier gelukkig wel. Geen algemeen probleem bij KPN t.o.v. je site dus.
Wat er dan wel is ... helaas ff geen idee.

Er is wel een gerelateerd topic. Misschien heb je daar wat aan? Al laat de TS het daar wel afweten helaas.
https://Nieuwe website kan alleen door ''sommige'' mensen online bekeken worden
Reputatie 7
Welk type Experia Box heb je?
Zegt het IP adres 85.158.203.x je iets?
Draai je die internet site bij jou thuis?
Reputatie 7
Badge +18
Bij mij doet uw website het ook:

Misschien de "geschiedenis" en de "cookies" even wissen? :? Als bij mij een website niet werkt, verwijder ik meestal even de "cookies".

Overigens, leuke website trouwens! 🆒
Badge
Als ik mijn computer verbind met KPN mobile dan werkt deze wel.
Ik denk dat het aan KPN glasvezel ligt of aan de modem.
Ik denk daarom contact op te nemen met KPN.
Reputatie 7
Heb je mijn vorige bericht gezien?
Neem even contact op met je hosting partij, mogelijk hebben zij je IP adres geblokkeerd, vaak doen ze dit als er "ongeoorloofd" verkeer richting de admin tool gaat. Er wordt dan gewerkt met een white-list om bij je eigen site te komen.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Moret, welkom op het forum! Je geeft aan dat je website het niet doet via je vaste verbinding en dat je contact gaat opnemen met KPN. De telefonische klantenservice zal je hier in de meeste gevallen niet mee kunnen helpen. Het forum is voor dit soort vragen een betere plek.

Om te beginnen ben ik benieuwd naar de antwoorden op de vragen van wjb:Welk type Experia Box heb je?
Zegt het IP adres 85.158.203.x je iets?
Draai je die internet site bij jou thuis?

En daarnaast heeft Speedmaster hierboven ook een goede suggestie.

Reageer