Beantwoord

Kan niet inloggen in Experia V10A modem

  • 25 November 2021
  • 16 reacties
  • 246 keer bekeken

Zoals de titel zegt. Ik heb al diverse reset-acties gedaan.

O.a. het lang indrukken van de reset knop totdat het lampje aan de voorkant oranje oplicht. In de anderhalf uur daarna gebeurde er niets, internet/wifi was uitgevallen. Daarna de spanning er 30 seconden van afgehaald en daarna startte de modem normaal, maar inloggen met het wachtwoord op de sticker ging niet.

Resetten via de KPN site werkte niet. Via de chatbox hebben  2 KPN-medewerkers de modem op afstand gereset. Alles zonder resultaat, ik kan nog steeds niet inloggen met het admin wachtwoord van de sticker op de achterkant van de modem.

Help!

icon

Beste antwoord door addieleman 25 November 2021, 21:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Heeft u ooit het wachtwoord veranderd? Misschien heeft de experiabox de oude instellingen weer overgenomen?

Ja, wachtwoord is ooit veranderd, maar mijn oude wachtwoord wilde vandaag niet meer werken, vandaar de poging om het originele wachtwoord te gebruiken middels een reset.

Dat is wel de bedoeling... Aan de telefoon kwam u er met KPN niet uit begrijp ik? U kunt kpn nog bellen op 0800-0402 en anders laat u in het profiel u gegevens achter en dan kan een medewerker nog meekijken.

Nee, telefonisch contact met een medewerker en twee keer een chat leverden niets op. Bellen wil ik niet meer. Ik heb mijn profiel aangevuld met (hopelijk voldoende) gegevens.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @addieleman heb je de Experia Box v10 ( of misschien de v10A)?

Alles zonder resultaat, ik kan nog steeds niet inloggen met het admin wachtwoord van de sticker op de achterkant van de modem.

Help!

De v10 (zonder A) heeft geen Admin password op de sticker, maar alleen de WiFi gegevens. Na een reset laat je het wachtwoordveld leeg en dan moet je zelf een nieuw wachtwoord bedenken en invoeren. Daarmee kan je dan inloggen in de webinterface.

@RBxxUw antwoord is helaas niet relevant voor mijn situatie, ik heb een V10A box. Ik zie dat ik de A in de titel ben vergeten, ik kan dat niet meer veranderen.

Dit heeft niets met het inloggen op de modem te maken maar misschien gebeurd er intern iets. Probeer deze link is.

https://www.kpn.com/service/internet/wifi/wijzigen/servicetool-wifi-ssid-wachtwoord-wijzigen.htm

Reputatie 7
Badge +21

De titel van het topic vertelt wat anders, vandaar mijn vraag om zeker te zijn.

Kan niet inloggen in Experia V10 modem

Helaas… Misschien is het een goed idee, maar het zit tegen...

De titel van het topic vertelt wat anders, vandaar mijn vraag om zeker te zijn.

Kan niet inloggen in Experia V10 modem

 

Ja klopt, mijn fout, ik kan de titel niet meer veranderen.

Heel mooi allemaal, maar mijn probleem is dus nog steeds niet opgelost.

Op mijn verzoek krijg ik een Box 12 opgestuurd. Hopelijk kan ik daarmee dan wel uit de voeten.

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @addieleman,

Heeft de Box 12 jouw probleem opgelost? 

Ik heb helaas nog geen bericht gekregen dat de Box 12 onderweg is, dus ik kan er  nog niets over zeggen.

Ik heb de Box 12 inmiddels ontvangen en geïnstalleerd. Mijn instellingen werden automatisch overgenomen van mijn vorige modem. Een KPN-medewerker vertelde mij dat hij de vorige een klant met een Box 12 aan de lijn had gehad met exact hetzelfde probleem. Hij vermoedde dat het een software probleem is dat waarschijnlijk met een nieuwe firmware versie moet worden opgelost.

De Box 12 doet wat hij doen moet nu, dus ik ga maar niet proberen in te loggen om niet weer in deze problematiek verzeild te raken.

Reputatie 7
Badge +13

Fijn om te horen dat het zo opgelost is @addieleman.