Beantwoord

Kan niet inloggen op de Experia Box V10a

  • 11 June 2021
  • 7 reacties
  • 199 keer bekeken

Beste, 

Ik heb meerdere malen geprobeerd om op mijn KPN Experia V10a te kunnen inloggen om wat portforwards aan te passen, zodra ik inlog krijg ik het probleem dat de webpagina niet bereikbaar is.

In het verleden ging dit altijd zonder problemen

Eerder dit jaar had ik ook al problemen met het resetten van de KPN Experia V10a dit kon ik zelf voor één of andere reden niet doen door op de knop in drukken op de KPN Experia V10a of via de de webpagina, dit konden ze daarin tegen wel vanaf de klantenservice (wat ik zelf ook al raar vond).

Kan het zijn dat mijn KPN Experia V10a op zijn laatste pootjes staat?

 

Ik hoop dat iemand mij hiermee zou kunnen helpen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Ria van Doesburg

icon

Beste antwoord door Sebastiaan_ 14 June 2021, 15:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

@Ria van Doesburg Ook niet via My Modem (mijnmodem.kpn) ?

Reputatie 7
Badge +21

Of @Ria van Doesburg via 192.168.2.254    zonder http of https er voor
En de V10a is nog een vrij nieuw modem die kan eigenlijk niet defect zijn, maar niets is natuurlijk onmogelijk.

@Ria van Doesburg Ook niet via My Modem (mijnmodem.kpn) ?

Dit is helaas ook niet mogelijk

Of @Ria van Doesburg via 192.168.2.254    zonder http of https er voor
En de V10a is nog een vrij nieuw modem die kan eigenlijk niet defect zijn, maar niets is natuurlijk onmogelijk.

Ik gebruik de route via 192.168.2.254 als standaard en heb net nogmaals eens geprobeerd de KPN Experia V10a te resetten door middel van de knop maar niks helaas.

Reputatie 4
Badge +5

Hoi @Ria van Doesburg, heb je al een andere browser geprobeerd? Ook als je via VPN verbonden bent werkt het niet. Zou je je contactgegevens toe kunnen voegen aan je profiel als het niet lukt? Graag een seintje wanneer dit gebeurd is!

Hoi @Ria van Doesburg, heb je al een andere browser geprobeerd? Ook als je via VPN verbonden bent werkt het niet. Zou je je contactgegevens toe kunnen voegen aan je profiel als het niet lukt? Graag een seintje wanneer dit gebeurd is!

Ja op dit moment heb ik het via IE, Edge, Chrome, Opera en Safari geprobeerd maar geen van deze werkt, Ik heb zoals gevraagd de contactgegevens ingevuld.

Reputatie 4
Badge +5

Oplossing: modem spanningsloos gemaakt. Hierdoor kon er weer ingelogd worden op de Experiabox.