Beantwoord

Kan niet inloggen op Experia Box V10a

  • 8 januari 2019
  • 5 reacties
  • 96 keer bekeken

Ik heb onlangs van KPN een nieuwe Experia Box ontvangen en wil nu NAT-instellingen wijzigen, maar het default password (leeg) met username 'KPN' wordt niet geaccepteerd. Het aanpassen van de wifi-gegevens kon ik online doen, maar waarom kan ik niet zelf op het apparaat inloggen? De eigenlijke vraag is uiteraard hoe ik dat wel kan doen. U=KPN, P= werkt bij mij dus niet.
Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid topic
icon

Beste antwoord door wjb 8 januari 2019, 22:41

Als je dat kaartje eruit geschoven hebt, dan staat daarachter (ik neem aan op een stickertje) het wachtwoord om op de V10A in te loggen.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Dat betekent dat het wachtwoord dus al een keer ingesteld is op die V10 en dan zit er niets anders op dan die V10 een factory reset te geven.
Is jouw Experia Box echt een V10 of wellicht een V10A?
Bij de V10A staat het standaard wachtwoord onder/achter een uitschuifbaar kaartje.
Er zit wel een kaartje bij, maar daar staan alleen default SSID en WPA2-sleutel bij. En rechtsonder een kenmerk met het volgende formaat: ############@ @## @@@. (# = numeriek, @ = alfanumeriek). Maar dat lijkt me geen bruikbare code.
Het is een V10A
Reputatie 7
Als je dat kaartje eruit geschoven hebt, dan staat daarachter (ik neem aan op een stickertje) het wachtwoord om op de V10A in te loggen.
Thanks! Het is gelukt. Dit is wel veiliger dan een leeg wachtwoord 🙂.

Reageer