Ik heb onlangs van KPN een nieuwe Experia Box ontvangen en wil nu NAT-instellingen wijzigen, maar het default password (leeg) met username 'KPN' wordt niet geaccepteerd. Het aanpassen van de wifi-gegevens kon ik online doen, maar waarom kan ik niet zelf op het apparaat inloggen? De eigenlijke vraag is uiteraard hoe ik dat wel kan doen. U=KPN, P= werkt bij mij dus niet. Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid topic
Dat betekent dat het wachtwoord dus al een keer ingesteld is op die V10 en dan zit er niets anders op dan die V10 een factory reset te geven.
Is jouw Experia Box echt een V10 of wellicht een V10A?
Bij de V10A staat het standaard wachtwoord onder/achter een uitschuifbaar kaartje.
Er zit wel een kaartje bij, maar daar staan alleen default SSID en WPA2-sleutel bij. En rechtsonder een kenmerk met het volgende formaat: ############@ @## @@@. (# = numeriek, @ = alfanumeriek). Maar dat lijkt me geen bruikbare code.
Thanks! Het is gelukt. Dit is wel veiliger dan een leeg wachtwoord 🙂.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.