Beantwoord

Kan niet inloggen op WiFi superpunt

  • 24 June 2020
  • 12 reacties
  • 329 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 4 reacties

Hallo,

Ik heb geprobeerd in te loggen op mijn KPN WiFi superpunt, maar ik krijg het niet voor elkaar.

Ik voer het juiste wachtwoord in dat achter op het wifi punt staat, maar dat wachtwoord is onjuist.

Ik ben 100% zeker dat ik het wachtwoord goed heb gespeld. 

Kan iemand me vertellen hoe ik dit kan oplossen?

Met vriendelijke groeten,

icon

Beste antwoord door jvt 25 June 2020, 16:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @jvt,

Als je de SuperWiFi aan de experia box hebt gekoppeld zoals de handleiding beschrijft dan neemt het superwifi punt dus de gegevens van de experia box over. Probeer het wachtwoord achterop de experia box is in te vullen. 

 

Reputatie 7
Badge +21

@ChrisWissink Dat geldt alleen voor de WifI gegevens (SSID en WPA key), het Admin password voor de webinterface blijft uniek voor ieder apparaat.

Reputatie 7
Badge +16

@ChrisWissink Dat geldt alleen voor de WifI gegevens (SSID en WPA key), het Admin password voor de webinterface is uniek voor ieder apparaat.

Dat wachtwoord vind je in de KPN Thuis App → Tandwieltje rechts → Beheerderswachtwoord. Kan zijn dat die door t.s. zelf is aangepast tijdens installatie.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @jvt ik neem aan dat je twee Super WiFi punten hebt.

Je gebruikt wel het Admin password van het WiFi punt waarvan het blauwe lampje knippert?

Hallo @jvt ik neem aan dat je twee Super WiFi punten hebt.

Je gebruikt wel het Admin password van het WiFi punt waarvan het blauwe lampje knippert?

Ja, ik gebruik die. 

@ChrisWissink Dat geldt alleen voor de WifI gegevens (SSID en WPA key), het Admin password voor de webinterface is uniek voor ieder apparaat.

Dat wachtwoord vind je in de KPN Thuis App → Tandwieltje rechts → Beheerderswachtwoord. Kan zijn dat die door t.s. zelf is aangepast tijdens installatie.

DAT werkte helaas ook niet.

Reputatie 7
Badge +21

Hi @jvt Er schiet me nog één ding te binnen.

Het Admin password bevat soms speciale tekens zoals ‘  en ^ (deel van zgn. samengestelde tekens)

Bijvoorbeeld  ‘ plus e  wordt é .  Een wachtwoord  A’e-B^o wordt dan omgezet in Aé-Bô

Kan dat zijn waar het bij jou fout gaat?

Hi @jvt Er schiet me nog één ding te binnen.

Het Admin password bevat soms speciale tekens zoals ‘  en ^ (deel van zgn. samengestelde tekens)

Bijvoorbeeld  ‘ plus e  wordt é .  Een wachtwoord  A’e-B^o wordt dan omgezet in Aé-Bô

Kan dat zijn waar het bij jou fout gaat?

Ik heb geen speciale tekens in het wachtwoord. Alleen een +, maar ik denk niet dat dat hieronder valt. 

Ik denk dat ik de wifi superpunten ga resetten (als dat kan) en misschien werkt het dan wel weer. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @jvt, welkom op het forum!
Heeft de reset geholpen?

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het opgelost is.  Anders weet je ons te vinden!

Ik kan ook niet inloggen. Heb de juiste code gebruikt (knip en plak hem vanuit word ivm de vreemde tekens) maar niks mag baten. En ik probeer in te loggen met de gegevens van het wifipunt dat blauw knippert.

 

Wie kan mij helpen?

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @BarryLydia, welkom op het forum!
Heb ook jij hem al eens volledig gereset met het paperclipknopje? (en alle bovenstaande stappen?)