Beantwoord

Kan niet meer zwart printen, wel matig kleur

  • 7 January 2019
  • 4 reacties
  • 172 keer bekeken

Van een op de andere dag kan ik geen zwart printen, printer Canon Pixma MG7150. Cartridges zijn goed. Laatste printer driver geinstalleerd.
Van alles geprobeerd, draadloos en bedraad. Bedraad dicht bij router (Experiabox V10)doet tie het wel. Via langere kabel niet
Draadloos helemaal niet. zoals gezegd wel in kleur maar matig. Het gekke is dat foto's printen wel lukt!
Wifi is vlgs servicetool WIFI KPN goed.
Wie weet de oplossing. Anders moet ik een andere printer kopen, tenminste als het probleem bij de printer ligt.
Op de router zitten verder naast de printer, een computer (bedraad), laptop (Wifi), satelietontvanger.

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door BertenErnie 8 January 2019, 14:22

Bekijk origineel

4 reacties

Heb je de functie reinigen al eens laten lopen???
Kennis van mij heeft een Brother en daar moet ik een x per 3 maanden ofzo komen opdraven als ie (weer) niet kan printen. Laat dan (printkop)reinigen via het menutje op de printer aan de gang gaan en hij kan weer printen.
Hallo PeterG,
Dank voor je reactie. Ik heb alle reinigingszaken al gedaan. Wifi check gedaan. Dat is goed.
Het lijkt erop dat de printer op de een of andere het wifi signaal niet goed oppikt.
Conon helpdesk weet het ook niet meer.
Denk dat ik een andere printer ga kopen.
Nogmaals dank voor je reactie
Ik denk dat de printkop verstopt is, vandaar de reinigingssuggestie.

Hoe oud is je printer? Een nieuwe printer is tegenwoordig niet duur, ca. € 40. De inkt wel, dáár verdienen ze aan. Wel altijd de originele merkinkt kopen. Ik heb geen goede ervaringen met andere merken dan die van de printer.
ik heb nu de printkoppen eruit gehaald en gereinigd.
En waarachtig hij doet het, pffffff
bedankt voor het meedenken!

Reageer