Beantwoord

Kan niet port forwarden met ipv6 op box12

• 26 June 2021
  • 4 reacties
  • 147 keer bekeken

Ik heb recent de experiabox v12 ontvangen als vervanging voor een kapotte v10 maar nu zie ik op dit modem geen optie voor ipv6 forwarding wat er wel was op de v10. Er is wel een pin-holing optie die ik volgens mij goed heb ingesteld maar ik kan alsnog mijn ipv6 niet extern bereiken.

icon

Beste antwoord door Thomas 29 June 2021, 10:59

Hoi @stanvdwiel, welkom op het forum!
Inhoudelijk heb ik hier niet zoveel verstand van en valt het ook buiten onze ondersteuning maar in onderstaande topics staat hier een hoop informatie over.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @stanvdwiel, welkom op het forum!
Inhoudelijk heb ik hier niet zoveel verstand van en valt het ook buiten onze ondersteuning maar in onderstaande topics staat hier een hoop informatie over.

Reputatie 7
Badge +18

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je een oplossing gevonden hebt. Anders hoor ik het graag!

Sorry dat ik niet meer had gereageerd maar helaas gaat dit 2e artikel alleen over de v10 en het 1e artikel wordt het alleen snel uitgelegd wat het is en niet hoe het werkt

Badge

Goeie avond.

Ik zou heel graag willen inhaken op deze topic, gezien ik kamp met exact het zelfde probleem.

Ik probeer nu al bijna een heel etmaal mijn IPv6 extern werkend te krijgen.
Maar ben geen stap verder gekomen.
Ik zou ook graag willen weten of ik iets fout heb gedaan of dat het gewoon aan de KPN Box 12 ligt.

Met vriendelijke groeten.

Reageer