Beantwoord

Kan niet verbinding maken met de servers van fortnite

  • 12 April 2019
  • 6 reacties
  • 1634 keer bekeken

ik heb epic games gemailed en ze stuurde mij een lijst met dingen die ik kan doen maar die werken niet en mijn probleem is het nog steeds. ik kan wel alle andere games spelen op mijn pc.
icon

Beste antwoord door Karoi 24 April 2019, 09:06

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @giovanni283, Als ik het goed begrijp ervaar je problemen met één van je games. Kun je uitleggen waar je tegen aanloopt? Wellicht is er iemand op dit forum die de problemen herkent en je verder kan helpen.
Reputatie 7
Badge +19
@giovanni283, Ik heb niets meer van je gehoord. Mocht je later nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.
@Marina_ er staat als ik het opstart "unable to connect to fortnite"
Reputatie 7
Badge +19
En zijn er een aantal dingen die je al geprobeerd hebt om dit probleem op te lossen? Wij ondersteunen jouw vraag niet, maar er is hopelijk iemand anders op het forum die je op weg kan helpen!
Reputatie 3
Hallo @giovanni283,

Ik lees hier en daar op internet, waaronder het Fortnite forum dat bij sommige het hielp op in het start menu CMD te typen en deze dan uit te voeren als Administrator (rechtermuisknop op CMD en dan 'uitvoeren als administrator' en dan in het CMD scherm, netsh winhttp reset proxy te typen.

Wie weet helpt dit bij jou ook. Er is ook een andere oplossing die genoemd wordt maar die verwijst naar de Microsoft site en ik heb geen idee of ik dit mag linken.

Hopelijk helpt de eerste oplossing bij jou ook.
Heel erg bedankt voor de suggesties allemaal, ik heb het nu opgelost en kan weer spelen zonder problemen 🙂

Reageer