Beantwoord

Kan Vivoactive 3 smartwatch niet koppelen aan Nokia 3

  • 6 February 2020
  • 5 reacties
  • 88 keer bekeken

mijn vivoactie 3 smartwatches lukt niet op mijn nokia 3 

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Anonymous 9 February 2020, 16:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Bob, welkom hier. 

Hoewel dit weinig met ons te maken heeft denken we graag mee. Wat lukt er niet precies? Hoe probeer je dit te verbinden? Krijg je bepaalde foutmeldingen te zien? En zie je deze op je telefoon of op je smartwatch? 

 

Mogelijk heb je iets aan deze handleiding.

https://www8.garmin.com/manuals/webhelp/vivoactive3/NL-NL/GUID-212A63C3-A674-4535-89A0-2CA68EAABF0F.html

 

Gebruik je app zelf?

Om het vívoactive® 3 toestel in te stellen, moet het direct via de Garmin Connect™ app worden gekoppeld, in plaats van vanuit de Bluetooth® instellingen op uw smartphone.

Het is me nu gelukt na vele pogingen kreeg  de code niet te pakken hij ging als een flits voorbij.

Reputatie 7
Badge +24

Fijn om te lezen Bob. Hoe heb je dit uiteindelijk voor elkaar gekregen? Zoals Galdor dit aangaf? 

hallo hier bob,ik kreeg via de garmin connect app iedere keer toestel word verbonden,en dan koppeling mislukt een week vaak geprobeerd,tot ik het zondag  het weer probeerde toen ging het goeden bleef de code in het horloge staan het is nu prima .