Beantwoord

Klacht inzake opzegging

• 4 juni 2018
  • 3 reacties
  • 133 keer bekeken

Ik heb op 14 nov. 2017 een bevestigingsmail van kpn gehad dat mijn alles in 1 abonnement per 20 april 2018 beeindigd zou worden. Deze mail is verstuurd vanuit het service@kon.com mailadres. Op 11 mei een reply naar dit adres gestuurd of alles geregeld was. Geen reactie

17 mei: tel. contact met klantenservice. op hun advies bevestingsmail van opzegging doorgestuurd naar opzeggen@kpn.com
25 mei: geen reactie. Wederom tel. contact opgenomen. Kon niets voor me doen was andere afdeling, maar hij kon wel mijn abo beeindigen per 24 juni.
Daar bevestiging van ontvangen. Hij zou gaan uitzoeken wat er met mijn mail naar opzeggen email adres was gedaan.
30 mei: nogmaals mail gestuurd naar opzeggen@kpn.com

Wederom geen reactie. Waar kan ik een klacht deponeren over dit? Kom niet aan met bellen want die kunnen niets voor je betekenen.
icon

Beste antwoord door Joran 9 juni 2018, 15:02

@Carlutsie: Bedankt voor de gegevens! Het is gelukkig al geregeld door mijn collega's van de helpdesk. Donderdag is een vergoeding ingediend voor de periode 20-04 tot 23-06. Deze vergoeding wordt binnen een maand bijgeschreven op de rekening.

Nogmaals mijn excuses dat dit mis is gelopen. Als ik nog iets voor je kan betekenen hoor ik het graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum Carlutsie, het spijt me dat de afhandeling zo slecht is verlopen. Als je een bevestiging hebt ontvangen van de opzegging hoor je ervan uit te kunnen gaan dat alles goed is afgehandeld. Ik zorg dat de kosten na de oorspronkelijke opzegging worden vergoed. Kun je jouw gegevens sturen in reactie op mijn privébericht?
Reputatie 7
Badge +28
@Carlutsie: Bedankt voor de gegevens! Het is gelukkig al geregeld door mijn collega's van de helpdesk. Donderdag is een vergoeding ingediend voor de periode 20-04 tot 23-06. Deze vergoeding wordt binnen een maand bijgeschreven op de rekening.

Nogmaals mijn excuses dat dit mis is gelopen. Als ik nog iets voor je kan betekenen hoor ik het graag!
@Joran,
Bedankt voor je reactie en het uitzoeken.

Reageer