Beantwoord

Klacht: WiFi valt steeds weg

  • 24 July 2021
  • 5 reacties
  • 130 keer bekeken

Helemaal klaar mee met deze provider , al maanden bezig tot oplossing te komen en schepen je elke keer weg wil ook per direct mijn abonnement opzeggen.

Zo uw hier onder ziet vind kpn de snelheid voldoende 🤣🤣🙈😡😡.

Alles geprobeerd en gedaan toch blijkt de versterkers te zwak te zijn, oplossing van kpn moet je zelf maar investeren om de WiFiboesters aan te schaffen, hoe bedoel je we investeren elke maand hoop geld aan producten wat niet naar wensen werken, wat we wel mogen verwachten, waarom worden wij als vaste klant minder gesteld als nieuwe klant? Wij hebben ons als nieuwe klant aangemeld 6 maanden geleden omdat de WiFi de snelheid niet haalden zijn we overgestapt naar andere modem, toch blijft de WiFi boven zwak schijnlijk komt dit door de slechte versterkers die niet met de nieuwe box12 kunnen of het legt aan dat het hele huis van beton is, alleen wat wij hebben gevraagd wat nu gratis geleverd word bij een nieuwe abonnement is 2 WiFibooster echt worden deze gewijgerd bij vaste klanten zo een onderscheid word er gemaakt door kpn en allemaal valse beloften,, echt wel weer een teleurstelling en niet de juiste dienstverlening wat we hadden mogen verwachten.. vind dat ik elke maand genoeg investeren €53 wat we betalen en niet de juiste dienstverlening en diensten naar behoren werken.

Waarom als de WiFiboester ze gratis geleverd worden bij nieuwe klanten heb ik als nieuwe en bestaande klant geen recht op heb als de diensten niet naar behoren werken?

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 26 July 2021, 21:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Misschien omdat wifiversterkers (Superwifi) op zichzelf niet een gratis product is?

Voor nieuwe klanten, ja, het lokkertje om klanten binnen te halen. Dat werkt overal zo. Jij hebt ook ooit op een aanbieding gereageerd waarbij je iets kreeg (product of korting) Overigens stopt het gratis weggeven en worden/zijn ze nu nog maar 29,50 per stuk.

 

Dat je wifi in je betonnen bunkerhuis niet goed werkt is logisch. Een modem alleen komt daar niet doorheen. Maar moet je dat KPN aanrekenen?  Als ik in een gigantische villa woon, mag ik dan 8 gratis versterkers verwachten en ook nog gratis geinstalleerd? Nee.

 

KPN levert je de basis, modem met wififunctie. De bekabelde snelheid daarop moet kloppen en kun je KPN aanrekenen als dit niet zo is. Wifi is wat anders. Een modem kan een standaard huis prima aan, mits van hout en gips enz. Woon je groter of is je huis van beton, dan zul je zelf moeten investeren in uitbreiding van je wifinetwerk. Daar bied KPN prima versterkers (Superwifi) voor aan plus monteurs die deze evt kunnen installeren, maar daar betaal je gewoon voor want je wil iets extra's. 

 

Over wat voor verbinding hebben we het? Box12 dus op koper of glasvezel? Wat is de snelheid van het abonnement en wat haal het met een speedtest op een vaste kabel?

Heb het probleem al opgelost met de klantenservice 

Reputatie 7
Badge +10

Heb het probleem al opgelost met de klantenservice 

Wat een top provider!! :champagne:

Reputatie 6
Badge +8

.....verigens stopt het gratis weggeven en worden/zijn ze nu nog maar 29,50 per stuk.

Waar? Link?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jen.F, fijn dat je het met mijn collega's hebt kunnen oplossen!
@HGD, je kunt deze bestellen via de wifimanager.