Beantwoord

Kodi en real debrid werkt niet goed meer sinds kort

  • 27 August 2019
  • 34 reacties
  • 4841 keer bekeken

werkt kpn wel met realdebrid? sinds anderhalve week is kodi een drama daarvoor nog nooit problemen gehad en ik ben niet de enigste hoor heel veel klachten en vele mensen die kpn hebben,wat is hier aan de hand kpn?

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst en titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 9 September 2019, 10:24

Bekijk origineel

34 reacties

Hier zelfde probleem
Hier ook problemen
Hier ook hetzelfde, er is ook een topic over op het Kodi forum.
Hier ook drama. Hopelijk doen jullie er snel iets aan. Met andere providers (ziggo) werkt het wel goed.
Hier zelfde problemen!!!

kom op KPN. Dit kan echt niet vandaag de dag!!!!!!!

We betalen elke maand een godsvermogen. ( internet en tv 4kpakket+ 3 mobiele abbonementen)
Dat vind ik op zich geen probleem, maar wel zodra ik ineens beperkt word in de mogelijkheden.

Jullie zijn de enige provider die deze problemen heeft. En duurt inmiddels al weken. Als jullie je klanten willen behouden, moet dit worden recht gezet.
anders ben ik weg!!!
Ja ik zit met hetzelfde probleem heel frustrerend.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag! Ik kijk graag of we hier iets aan kunnen doen, maar dan heb ik wel meer informatie nodig. Wat werkte er eerder wel en nu niet meer? Krijg je een foutmelding te zien? Zo ja, welke? Wil je hier een screenshot van maken en delen in dit topic?
Real Debrid is een provider die streams van films en series aanbied. Dit word gekoppeld aan Kodi.
Nu is het zo dat de streams constant blijven bufferen terwijl dit in het verleden nooit t geval was.
Het lijkt wel of de verbinding word geknepen want de streamingssnelheid is ook extreem laag.

Dit probleem ervaar ik ook al 2 weken. Andere providers ervaren dit probleem niet behalve KPN/telfort.
Ik word zo moe van kpn en hun verbindingen het is niks dan ellende met kodi streamen maar ook met de wifi zelf de laaste laaste tijd
Ik heb dezelfde problemen. Zeker al 2 weken lang

9 MB/s via een Ziggo of Orange. 2 MB/s via KPN.
Https verkeer, poort 443
Hier ook hetzelfde probleem! Ik hoop dat kpn dit snel gaat aanpakken!!!
Ook hier problemen met streamen op kodi en wegvallende of zeer trage wifi.
Ook Netflix is steeds vaker aan het bufferen.😫
Wat een drama loop al 2 weken te kloten met kodi maar wat nu hoe nu waar om lost kpn het euvel niet op
Reputatie 1
Hier ook sinds 2 weken een ellende. Dacht dat het aan m'n laptop lag tot dat ik al deze berichten online zag. Nooit enig probleem gehad en kom terug van vakantie en dan bufferen bij het leven. Moet nu elke keer de cache legen voor elke aflevering of film die ik stream.
Hier ook het zelfde probleem. Rete trage download snelheid met real-debrid.com. Internet via NLE(KPN)
Ja hier hetzelfde probleem!
Hier hetzelfde probleem. Heb alles al geprobeerd tot nieuwe kabels aan toe, maar inmiddels weet ik dat het een KPN probleem moet zijn als ik zie hoeveel reacties er op fb en hier al over gepost zijn. @kpn hoe komt dit probleem en gaan jullie het proberen op te lossen of open communiceren over hoe dit komt?
Reputatie 1
Raar is wel als ik kodi via draadloze WiFi op m'n telefoon kijk heb ik nergens last van
Reputatie 1
8Zelfde gesodemieter met Netflix sinds grofweg zo'n week of 2, nooit tussendoor gebuffer met Netflix nu regelmatig. Iets wordt er geknepen of gefilterd, maar gaat dus duidelijk ten koste van de gebruiker, beetje jammer...

Ik had al eerder een 'factory reset' gedaan vh/ modem (sowieso draait die nog op belachelijk oude firmware, ook zoiets...), géén resultaat. Zojuist nog maar weer eens een keer gedaan (alle eigen settings met foto exact na gelopen zodat hier niet stiekem wat in kan zitten) èn nu momenteel (nog) probleemloos... #fingerscrossed
Gisteren werkte het weer prima! hopelijk blijft het zo... Zal vanavond eens even kijken of het nog goed werkt.
Gisteren werkte het weer prima! hopelijk blijft het zo... Zal vanavond eens even kijken of het nog goed werkt.
Nee hoor, deed het ff gister, maar daarna weer drama. ( verschillende mensen op andere forums bevestigen dit) .

Dit is wel het verhaal van de laatste weken. Lijkt te werken, daarna weer niet.
Reputatie 7
Badge +21
Het is mij duidelijk dat meerdere klanten hier last van hebben. Ik begrijp dat het erg vervelend is dat het nu niet meer werkt. Ik heb jullie vraag intern doorgezet zodat het verder uitgezocht kan worden. Zodra er een update is kom ik er op terug.
Reputatie 7
Badge +21
We hebben er naar gekeken. Ondanks dat we Kodi niet specifiek ondersteunen, willen we het wel verder onderzoeken. Het is vreemd dat er ineens meerdere klanten problemen hebben.

Er wordt vaak geadviseerd om Real-Debrid samen met vpn te gebruiken. Maken jullie ook gebruik van een vpn verbinding? Zo ja, welke vpn en hebben jullie ook problemen zonder een vpn verbinding? Welke ExperiaBox hebben jullie in huis? Willen jullie je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel?

Zelfde gesodemieter met Netflix sinds grofweg zo'n week of 2.
Kijk je Netflix via Kodi?

Gisteren werkte het weer prima! hopelijk blijft het zo... Zal vanavond eens even kijken of het nog goed werkt.
Heb je het gisteravond nog getest?
Reputatie 1
Ik heb gisteren geen problemen gehad. Zal vanavond kijken of dat nog steeds zo is.
Ik gebruik kodi op mijn Windows laptop en geen VPN. Real debrid heeft zelf al een beveiliging op de links. Ik heb netflix app op mijn tv en heb hier geen problemen mee.
Hoop dat het zo goed blijft gaan, wordt vervolgd 😉
Problemen zeker nog niet opgelost! Netflix buffert doorlopend.
Ik ondervind al enige tijd problemen met KPN. Alles buffert. Zelfs het openen van de krant kost moeite.Ik ben van 31 naar 26 Mb gegaan, zomaar. Kodi en Real Debrid werkt ook niet. VPN erop is geen optie. Dan blijft er nml. helemaal geen snelheid meer over.

Reageer