Beantwoord

Kodi en real debrid werkt niet goed meer sinds kort

  • 27 August 2019
  • 34 reacties
  • 4835 keer bekeken

werkt kpn wel met realdebrid? sinds anderhalve week is kodi een drama daarvoor nog nooit problemen gehad en ik ben niet de enigste hoor heel veel klachten en vele mensen die kpn hebben,wat is hier aan de hand kpn?

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst en titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 9 September 2019, 10:24

Bekijk origineel

34 reacties

Ik ervaar dezelfde problemen. Ik ben niet technisch genoeg om dit zelf op te lossen. Wifi heb ik niet via de Experia box omdat dat lig al niet werkte, Nu sinds 2 maanden super traag internet. Netflix bufferen etc.

Admin: bericht verplaatst naar lopende topic
Reputatie 1
We hebben er naar gekeken. Ondanks dat we Kodi niet specifiek ondersteunen, willen we het wel verder onderzoeken. Het is vreemd dat er ineens meerdere klanten problemen hebben.

Er wordt vaak geadviseerd om Real-Debrid samen met vpn te gebruiken. Maken jullie ook gebruik van een vpn verbinding? Zo ja, welke vpn en hebben jullie ook problemen zonder een vpn verbinding? Welke ExperiaBox hebben jullie in huis? Willen jullie je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel?


Zelfde gesodemieter met Netflix sinds grofweg zo'n week of 2.Kijk je Netflix via Kodi?


Gisteren werkte het weer prima! hopelijk blijft het zo... Zal vanavond eens even kijken of het nog goed werkt.Heb je het gisteravond nog getest?

Netflix gewoon via de settopbox (bedraad; cat6), maar tot op heden is dus na de laatste factory reset het probleem verholpen...zo lijkt het in elk geval...

Ik had al wel eerder een factory reset gedaan, zonder resultaat zoals gezegd, ik heb géén instellingen veranderd. Bewust om ook eventueel een probleem te kunnen herleiden, dus dat was het in elk geval ook zeker niet aan mijn zijde.

Mvg
Reputatie 7
Badge +21
Ik lees op het Kodi forum dat het bij de meeste mensen weer werkt, is dit ook het geval bij jullie? Het is een beetje lastig voor ons omdat er weinig informatie wordt gegeven over wat er precies gebeurd. Als je nog steeds problemen ervaart, laat dan een berichtje achter in dit topic. Leg ook even uit wat je al hebt geprobeerd om het probleem te verhelpen en maak je gebruik van een VPN verbinding?
Reputatie 1
Ik ervaar geen problemen meer. Lijkt weer opgelost
Hier is het nu ook al stukken beter na een factory reset.
Ook Netflix buffer niet meer.
Reputatie 1
Ik heb nog steeds dat ik geen 1 goeie werkende stream heb. Alle Kodi Real-Debrid apps (Genesis, Exodus, Mercury) ik heb ook geen idee waar dit aan kan liggen. Of werken ze niet meer zonder VPN?
Reputatie 1
Ik heb nog steeds dat ik geen 1 goeie werkende stream heb. Alle Kodi Real-Debrid apps (Genesis, Exodus, Mercury) ik heb ook geen idee waar dit aan kan liggen. Of werken ze niet meer zonder VPN?
Wel realdebrid gekeken of het niet verlopen is 😉
Reputatie 1
Ook wat stom, ik zie het nu ook 🤭🙈
Thnx man!
Reputatie 1
Ook wat stom, ik zie het nu ook 🤭🙈
Thnx man!

Whahaha kan gebeuren 😂🤣😂

Reageer